لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب همچنان برای کاربران پریمیوم آیفون ارائه می‌شود

قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب همچنان برای کاربران پریمیوم آیفون ارائه می‌شود

یوتیوب اخیرا اعلام کرده که قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب قرار است همانند گذشته فقط برای کاربران پریمیوم آیفون‌ها ارائه شود، با این حال کاربران پریمیوم امکان تست رایگان این قابلیت را برای دو هفته بیشتر در اختیار خواهند داشت.

یوتیوب این قابلیت را فقط به کاربران پریمیوم خود ارائه داده است، این در حالی است که قابلیت یاد شده در گوشی‌های اندرویدی به صورت رایگان ارائه شده است.

یوتیوب البته اعلام کرده که یک خبرخوش نیز برای کاربران یوتیوب پریمیوم که به تازگی به این سرویس می‌پیوندند دارد، بر این اساس کاربرانی که بعد از تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۲ اقدام به خرید اشتراک کنند می‌توانند از دوهفته سرویس رایگان بیشتر را در اختیار داشته باشند.

این قابلیت تا پیش از این قرار بود در تاریخ ۳۱ ژانویه آماده عرضه شود، با این حال برخی از مشکلات فنی باعث شد تا تاریخ عرضه آن چندین بار تغییر پیدا کند. در نهایت این قابلیت قرار دش تا در تاریخ ۱۴ فوریه آماده عرضه شود؛ آن هم فقط برای کاربران نسخه پریمیوم.

قابلیت تصویر در تصویر از آی او اس ۱۴ آماده عرضه به توسعه‌دهندگان شد. اپلیکیشن‌های در حال توسعه می‌توانستند در حالی نشان داده شوند که کاربران امکان اجرای اپلیکیشن‌های دیگر را نیز داشتند.

این قابلیت قرار بود خیلی زودتر از آنچه تا به امروز طول کشیده آماده عرضه به کاربران شود. با این حال در ژوئن ۲۰۲۱ مشخص شد که یوتیوب تصمیم دارد تا آن را به صورت محدود و فقط برای کاربران آمریکایی آماده عرضه کند. از آن زمان تا کنون نیز یوتیوب هیچ توضیحی در مورد تاریخ عرضه نهایی آن نداده بود. با این حال گزارش اخیر حاکی از آن است که یوتیوب این قابلیت را در ۱۴ فوریه ۲۰۲۲ آماده عرضه به کاربران خواهد کرد.

یوتیوب پریمیوم به ازای پرداخت ۱۱.۹۹ دلار در ماه ارائه می‌شود و امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از این قابلیت‌ها امکان استفاده از تصویر در تصویر برای اجرای ویدیو در زمان کار است که احتمالا در آینده نزدیک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427