لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به دنبال ساخت مک بوک سرامیکی است

اپل به دنبال ساخت مک بوک سرامیکی است

اپل مدت‌ها است که اپل واچ با بدنه سرامیکی را تولید کرده، اما شاید خبر تلاش این شرکت برای ساخت مک بوک سرامیکی در نوع خود جذابیت بیشتری داشته باشد.

بر اساس اطلاعات جدیدی که از یک پتنت اپل به تازگی منتشر شده، مشخص شده است که شرکت اپل در تلاش برای ساخت مک بوک با بدنه سرامیک است. این شرکت تصمیم دارد تا از تکنیک‌هایی برای استفاده از مواد دارای میکروحفره‌ها است تا از آن طریق بتوان بدنه‌هایی یکپارچه را طراحی و تولید کند. این ایده به گونه‌ای قرار است توسعه پیدا کند که طی صفحه کلید و نمایشگر به عنوان دو عنصر مجزا از هم قرار نخواهند گرفت، بلکه تمامی دستگاه به صورت یکپارچه و فاقد اتصال‌های قابل تشخیص و تمایز طراحی خواهند شد.

اپل در این پتنت توضیح داده که یک دستگاه الکترونیکی می‌تواند دارای محفظه‌ای برای نگه‌داری حجم داخلی قطعات الکترونیکی مختلف باشد. اپل توضیح داد که بخش ورودی (منظور همان کیبورد و ترکپد است) می‌تواند از جنس «میکروپرفوراسیون‌ها» یا مواد دارای حفره‌های بسیار کوچک باشد و از این طریق یک طراحی کاملا یکپارچه پیدا کند. در حقیقت کیبورد قرار است از همان جنس سرامیکی باشد که اپل کل بدنه را از آن تولید کرده است.

در بخش داخلی، قرار است منبعی نور قرار گیرد که نور را از حفره‌های داخلی سرامیکی کیبورد رد می‌کند که در نهایت موجب تشخیص محتوای هر دکمه خواهد شد.

اپل به دنبال ساخت مک بوک سرامیکی استاپل به دنبال ساخت مک بوک سرامیکی است

اپل توضیح داده که مک بوک جدید می‌تواند از جنس سرامیک همراه با استفاده جزئی از متریال‌هایی نظیر پلاستیک و شیشه طراحی و تولید شود. در ادامه اپل به توضیحاتی را اراسه داده که از نتیجه آن‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که مک بوک‌های اینده قرار است به جای آلومنیوم مجهز به بدنه سرامیک باشند و امکاناتی ویژه را نظیر مقاومت بیشتر، ظاهر خاص‌تر و البته طول عمر بالاتر را برای کاربران خود فراهم آورد.

با وجود این اطلاعات، معلوم نیست که شرکت اپل تصمیم دارد تا این محصول را به عنوان جایگزین مک بوک‌های آلومنیومی آماده عرضه به بازار کند یا تصمیم دارد تا این محصول را به عنوان نسخه‌ای خاص از کامپیوترهای مک آماده عرضه به بازار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427