لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گرن توریزمو ۷ | آشتی با دنیای پرخطر سرعت

گرن توریزمو ۷ | آشتی با دنیای پرخطر سرعت

کازونوری یاماوچی تهیه‌کننده گرن توریزمو ۷ به تازگی در مورد این بازی و نحوه گیم‌پلی آن توضیح داده است. این مدیر ارشد استودیوی بازی‌سازی اعلام کرده که گرن توریزمو ۷ در حقیقت تلاشی برای آشتی گیمرها با دنیای پرخطر سرعت است و بازی می‌خواهد تا گیمرها دوباره تلاش کنند تا در یک محیط ایمن‌ تجربه دنیای هیجان‌انگیز سرعت را داشته باشند.

در این بازی بیش از ۴۰۰ ماشین مختلف آماده شده که در ۳۴ لوکیشن و ۹۰ ترک مختلف قابل استفاده برای مسابقه دادن هستند. یاماوچی این مشخصه‌ها را به عنوان ابزاری برای تبدیل گرن توریزمو ۷ به بهشت علاقه‌مندان ماشین‌های مسابقه‌ای عنوان کرده‌ است و امکان اجرای مسابقه‌های مجازی را فراهم کرده است.

گرن توریزمو ۷ سازگاری کامل با دوال سنس دارد و از این طریق توانسته تجربه‌ای به یادماندنی و بی‌نظیر را ایجاد کند که فقط علاقه‌مندان به ماشین‌های مسابقه‌ای می‌توانند آن را درک کنند.

گرن توریزمو ۷ قرار است در ۴ مارس ۲۰۲۲ آماده عرضه شود که مصادف با اسفند ۱۴۰۰ است. این بازی به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود که در نوع خود بسیار بی‌نظیر است.

سری بازی‌های گرن توریزمو یکی از مهم‌ترین بازی‌های انحصاری برای پلی استیشن است که تاکنون توانسته موفقیت‌های بسیار زیادی را برای گیمرها به وجود بیاورد. تنوع اتومبیل‌ها در کنار لوکیشن‌های مختلف و پشتیبانی کامل از فناوری‌ها به‌روز در پلی استیشن ۵ باعث شده تا گرن توریزمو به یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های اتومبیل‌رانی تبدیل شود.

در حقیقت گرن توریزمو توانسته به صورت انحصاری یک ابزار رقابت پلی استیشن در مقابل سری بازی‌های فورتزا در دنیای ایکس باکس باشد و از همین رو توجه بیشتری از گیمرها را به خود جلب کند.

این بازی پس از انتشار نهایی و عمومی از طریق پلی استیشن نتورک قابل خریداری است و کاربران می‌توانند با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن نسخه دیجیتالی آن را برای کنسول خود خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373