لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر آیفون X همراه با تاچ آیدی پشتی فاش شد

تصویر آیفون X همراه با تاچ آیدی پشتی فاش شد

اپل در سال ۲۰۱۷ میلادی اقدام به حذف تاچ آیدی و استفاده از فیس آیدی به عنوان نسخه جایگزین در آیفون X کرد. حال تصویری از یک نمونه اولیه آیفون X منتشر شده که نشان می‌دهد اپل در تلاش برای قرار دادن تاچ‌ آیدی در بخش پشتی این تلفن هوشمند نیز بوده است.
در سال ۲۰۱۷ اپل تصمیم به استفاده از طراحی نمایشگرهای بدون حاشیه در تلفن‌های هوشمند خود گرفت. استفاده از طراحی بدون حاشیه، مستلزم به کارگیری نمایشگرهای OLED بود و از طرف دیگر محدودیت‌های ویژه‌ای را از نظر کارایی و طراحی برای اپل ایجاد می‌کرد. این در حالی است که تا پیش از این، شرکت اپل از سیستم احراز هویت تاچ ایدی در آیفون ۵ اس، آیفون ۶، ۶ اس، ۷ استفاده کرده بود.
اما اپل در سال ۲۰۱۷ برای تعبیه نمایشگر بدون حاشیه دو گزینه بیشتر نداشت که طی آن یا باید تاچ‌آیدی را به قسمت پشتی آیفون انتقال می‌داد یا باید به طور کامل آن را حذف می‌کرد. اپل در نهایت تصمیم گرفت تا راه‌کار دوم را ادامه دهد و نتیجه آن آیفون X مبتنی بر سیستم احراز هویت فیس آیدی شد.
این سیستم احراز هویت در طول پنج سال گذشته از طرف اپل مورد استفاده قرار گرفته است، اما نکته جالب توجه این است که اپل در سال ۲۰۱۷ میلادی به دنبال توسعه یک مدل آیفون X با سیستم احراز هویت تاچ ایدی نیز بوده است. این تصاویر که توسط Ben Geskin منتشر شده به وضوح نشان داده که شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ دست کم برای یک بار سفارش طراحی و ساخت نمونه اولیه آیفون X با سیستم احراز هویت تاچ آیدی را به کاربران خود داده است.
تصویر منتشر شده قال آلومینومی پشت آیفون X را نشان می‌دهد که یک دایره حفره مانند در وسط آن برای تاچ آیدی قرار گرفته بود. در سال ۲۰۱۷ نیز آیفون‌های جعلی پیش از رونمایی از آیفون X به بازار آمده بودند که از همین طراحی استفاده کرده بودند. احتمالا سفارش ساخت نمونه اولیه و انتشار خبر آن باعث شده تا شرکت‌های سازنده آیفون‌های فیک به فکر تولید آیفون‌ X همراه با تاچ‌آیدی باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت