لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افت ۸۳ هزار دلاری قیمت آیفون شخصی‌سازی شده با USB-C

افت ۸۳ هزار دلاری قیمت آیفون شخصی‌سازی شده با USB-C

پاییز امسال بود که فروش ۸۳ هزار دلاری یک آیفون شخصی‌سازی شده با پورت USB-C خبرساز شد و این موضوع سروصدای زیادی در میان وب سایت‌های فعال در حوزه پوشش خبرهای محصولات اپل ایجاد کرد. حال مشخص شده که دومین محصول از این دست که اتفاقا قابلیت مقاومت در آب نیز در آن وجود داردَ، با افت قیمت ۸۳ هزار دلاری به فروش می‌رسد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده اخیر فردی به نام Gernot Jöbstl اقدام به ساخت آیفون با درگاه USB-C کرده است و این محصول را برای فروش در وب سایت ای‌بی آگهی کرده است. این فرد اعلام کرده که از درگاه‌ USB-C با روکش فیبرکربن استفاده کرده و در زمان بستن دوباره دستگاه، از ابزارهایی استفاده کرده که وکیوم IP68 آیفون را بازگردانده است. با این حال این آیفون با قیمت سه هزار دلار آماده عرضه شده است. روند ساخت و شخصی‌سازی این آیفون X با درگاه جدید نیز همانند نسخه ۸۳ هزار دلاری در یوتیوب منتشر شده است.

پاییز سال گذشته اما، Ken Pillonel اولین آیفون USB-C جهان را با استفاده از یک درگاه معمولی شخصی‌سازی کرد که با قیمت فوق العاده ۸۳ هزار دلار در یک حراجی فروخته شده بود.

دلیل افت قیمت ۸۳ هزار دلاری آیفون شخصی‌سازی شده

وب‌سایت 9to5mac در گزارشی تحلیلی، پس از اشاره به این خبر اعلام کرده که دلیل فروش آیفون جدید با قیمت ۳ هزار دلار به جای ۸۳ هزار دلار، قطعات کارایی این محصولات نبوده است. آیفون جدیدی که با حفظ قابلیت مقاومت در برابر آب ساخته شده قطعا عملکرد بهتری نسبت آیفون فروخته شده با قیمت ۸۳ هزار دلار دارد. با این حال تحلیلگر 9to5mac ادعا می‌کند که محصول قبلی به این دلیل با قیمت تعجب برانگیزی فروخته شد که توسط یک کلکسیونر خریداری شده بود. کلکسیونرها معمولا به «اولین‌ها» علاقه زیادی دارند و این محصول نیز اولین در نوع خود بوده است که باعث جلب توجه کلکسیون‌داران شده بود. اما ایفون بعدی با وجود کارایی مشتریان زیادی را به خود جلب نمی‌کند؛ چرا که مشتریانی که به دنبال کارایی هستند، تمایلی به استفاده از یک آیفون شخصی‌سازی شده آن هم به شیوه‌ای که باعث از بین رفتن گارانتی دستگاه شود نخواهند داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427