لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر‌های OLED نقش کلیدی در ایفون ۱۵ خواهند داشت

نمایشگر‌های OLED نقش کلیدی در ایفون ۱۵ خواهند داشت

بنابر گزارش جدیدی از وب‌سایت The Elec، شرکت چینی BOE، نمایشگر OLED LTPO را برای مدل‌های رده بالای آیفون 15 در سال 2023 تامین خواهد کرد.

این شرکت چینی پس از تلاش‌های ناموفق خود برای تامین نمایشگرهای آیفون 12 در سال 2020، سرانجام به لیست تامین‌کنندگان اپل برای ساخت نمایشگرهای آیفون 13 با سایز 6.1 اینچی در اوایل امسال پیوست. نمایشگر آیفون‌های رده بالاتر از جمله آیفون 13 پرو و پرومکس تحت فناوری پیشرفته‌تر و توسط شرکت سامسونگ ساخته خواهند شد.

بنابر همین گزارش، شرکت چینی BOE در حال جستجو برای پیشرفت و توسعه توانایی خود در تولید نمایشگرهای OLED LTPO است که قادر به ارائه رفرش ریت تا 120 هرتز بوده و برای آیفون‌های سری 15 در سال 2023 عرضه خواهند شد.

برای آیفون‌های سری 14 که پاییز امسال عرضه خواهند شد، این شرکت چینی نمایشگرهای مدل‌های رده پایین را تامین خواهد کرد و ساخت مدل‌های رده بالا همچنان به عهده سامسونگ و ال جی خواهد بود.

برای اولین بار از زمان عرضه آیفون ایکس تاکنون، شایعات نشان می‌دهند که اپل احتمالا قصد دارد یک بازطراحی عمده از نمایشگر در مدل‌های رده بالای آیفون 14 ارائه دهد که شامل حذف ناچ می‌شود.

شایعات همچنین نشان می‌دهند که اپل احتمالا حفره پانچ و بریدگی شبیه به کپسول را در بالای نمایشگر قرار خواهد داد و آن را جایگزین ناچ می‌کند که سیستم TrueDepth و دوربین جلویی در آن به کار خواهد رفت.

گفتنی است که یکی از آیفون‌های 15 که در سال 2023 عرضه خواهند شد احتمالا مجهز به سیستم دوربین پریسکوپی با افزایش قابلیت زوم اپتیکال است.

یکی از افشاگران اخیرا اعلام کرده است که آیفون‌های 14 پرو مجهز به دوربین سه گانه خواهد شد که دوربین اصلی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین اولتراواید و تله فوتو با سنسور 12 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420