لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

زوم پریسکوپی پنج برابر به آیفون ۱۵ پرو می‌آید؟

زوم پریسکوپی پنج برابر به آیفون ۱۵ پرو می‌آید؟

یکی از شایعاتی که در اوایل سال ۲۰۲۲ در مورد ایفون‌های آینده مطرح شده، بر این ادعا است که آیفون ۱۵ پرو مجهز به زوم پریسکوپی با قدرت زوم پنج برابر است.

بر اساس گزارش منتشر شده از Jeff Pu تحلیلگر محصولات اپل، آیفون ۱۵ پرو قرار است مجهز به سیستمی هوشمند و البته مکانیکی برای زوم اپتیکال باشد که امکان بزرگنمایی پنج برابری را خواهد داشت.

بر اساس ادعای این تحلیلگر اپل در حال مذاکره و رایزنی با شرکتی به نامی Lante Optics است که طی آن فناوری مناسب برای تولید لنزهای پریسکوپی ویژه با امکان بازگرداندن نور را در کنار قدرت بزرگ‌نمایی پنج برابری را به دوربین ایفون‌ها می‌آورد.

این قطعات توسط تیم تحقیق و توسعه شرکت اپل مورد تایید قرار گرفته اند و قرار است در مدل‌های رده‌بالای آیفون که در سال ۲۰۲۳ تولید می‌شوند، آماده عرضه به بازار شوند. با توجه به این موضوع شرکت اپل Lante Optics قرار است تا بازه زمانی مشخص در سال ۲۰۲۲ میلادی بیش از ۱۰۰ میلیون واحد از لنزها و قطعات مناسب برای تولید فناوری زوم پریسکوپی پنج برابر در دوربین آیفون ۱۵ پرو را آماده تحویل به شرکت اپل کند.

این تحلیلگر برای اثبات حرف خود اعلام کرده که احتمالا نشانه‌هایی از این قرارداد را در گزارش‌های مالی شرکت تامین کنده یاد شده خواهیم دید که ادعای مربوط به همکاری گسترده با شرکت اپل را تایید می‌کند.

ادعای اخیر Jeff Pu در حالی مطرح شده که تا پیش از این برخی از تحلیلگران سرشناس نظیر مینگ چی کو نیز ادعا کرده بودند که در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ تغییراتی ویژه در تلفن‌های هوشمند آیفون اتفاق خواهد افتاد که یکی از آن‌ها مربوط به پشتیبانی از سیستم زوم پریسکوپی خواهد بود.

لنز پریسکوپی بر این اساس کار می‌کند که نور محیط و تصویر ابتدا به یک آینه انتقال پیدا می‌کند و تصویر پس از آن به آینه‌ای انتقال می‌یابد که از نظر طراحی در جایگاهی متفاوت نسبت به لنز دوربین آیفون‌های امروزی قرار گرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420