لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران خبر از صورتی شدن نمایشگر آیفون ۱۳ داده‌اند

کاربران خبر از صورتی شدن نمایشگر آیفون ۱۳ داده‌اند

گزارش‌های منتشر شده از طرف برخی از کاربران حاکی از آن است که نمایشگر آیفون ۱۳ صورتی می‌شود. البته اپل اعلام کرده که این مشکل نرم افزاری است و به زودی برطرف خواهد شد.

گزارش‌های مربوط به صورتی شدن نمایشگر آیفون ۱۳ از ماه اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شده است و رفته رفته تعداد گزارش‌های مربوط به این موضوع افزایش پیدا کرده است. بر اساس یکی از این گزارش‌ها نمایشگر دستگاه به صورت خودکار صورتی شده است و مدام کرش می‌کند. کاربری که این گزارش را داده اعلام کرده که پس از بروز مشکل یاد شده با بخش Discussion وب سایت رسمی شرکت تماس گرفته و این موضوع را مطرح کرده است.

این مشکل اغلب برای کاربرانی ایجاد شده که آیفون ۱۳ را اخیرا خریداری کرده‌اند. با این حال مشکل یاد شده در تعداد کمی از دستگاه‌هایی که مدت زیادی است فعال شده نیز دیده شده است.

در شبکه اجتماعی Reddit برخی از کاربران این مشکل را تایید کرده‌اند. یکی از کاربران این شبکه اجتماعی اعلام کرده که دستگاه در زمان روشن بودن جی پی اس و در زمانی که به خیابانی خاص وارد می‌شود این مشکل ایجاد می‌شود. این در حالی است که بسیاری از کاربران این ادعا را عجیب و غیرمعقول خوانده‌اند. با این حال گزارش یاد شده احتمال وجود باگ کاربردی در روند استفاده از جی پی اس و سیستم مکان یابی آیفون را تقویت کرده است. از طرف دیگر برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که مشکل یاد شده در زمانی رخ می‌دهد که مصرف باتری توسط جی پی اس افزایش پیدا می‌کند.

یکی دیگر از کاربران اعلام کرده که محض بروز این مشکل، میزان مصرف باتری افزایش پیدا می‌کند و بعد به صورت ناگهانی نمایشگر صورتی می‌شود.

با توجه به اینکه شرکت اپل اعلام کرده که این مشکل احتمالا ریشه نرم افزاری دارد، کاربران باید منتظر عرضه آپدیت جدید باشند تا از آن طریق کاربران بتوانند برای بار دیگر امکان استفاده مداوم و درست از دستگاه را داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420