لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واتساپ امکان انتقال گسترده چت از اندروید به آیفون را فراهم می‌کند

واتساپ امکان انتقال گسترده چت از اندروید به آیفون را فراهم می‌کند

واتساپ در حال توسعه پشتیبانی از کاربران اندروید برای انتقال به آیفون است؛ بر همین اساس کاربران سامسونگ که قصد دارند از گوشی آیفون استفاده کنند، می‌توانند تاریخچه چت واتساپ خود را بدون هیچ مشکلی از اندروید به آیفون منتقل کنند.

بنابر اطلاعاتی که در وب‌سایت WABetaInfo منتشر شده، نسخه بتا 22.2.74 واتساپ برای آی او اس، قابلیت وارد کردن سابقه چت را از اندروید به آیفون اضافه کرده است. از حالا به بعد، کاربران می‌توانند از آی او اس به دستگاه‌های سامسونگ و حتی گوشی‌های پیکسل مهاجرت کنند. کاربران برای این انتقال به یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 12 و اپلیکیشن Move to iOS برای انتقال تاریخچه چت خود به آیفون نیاز دارند.

این وب‌سایت همچنین اشاره کرد که نسخه 2.21.20.11 واتساپ برای اندروید اطلاعات جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد این اپلیکیشن در حال پیاده‌سازی این قابلیت برای هر دو پلتفرم آی او اس و اندروید است، زیرا تغییرات ایجاد شده نشان می‌دهند که اپلیکیشن Move to iOS ملزم به تکمیل انتقال بین هر دو سیستم عامل خواهد شد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر هیچ بازه زمانی مشخصی برای برای استفاده از این قابلیت ارائه نشده است، گرچه از وعده واتساپ در مورد ویژگی انتقال چت از اندروید به آیفون مدت زمان زیادی می‌گذرد.

قابلیت دیگری که کاربران واتساپ به شدت منتظر بهره‌مند شدن از مزایای آن هستند، پشتیبانی از چند دستگاه است که در تلگرام سال‌های زیادی قابل استفاده بوده است و انتظار می‌رود که واتساپ آن را پیاده‌سازی کند.

اکنون کاربران می‌توانند از مزایای پشتیبانی از چند دستگاه به عنوان یک قابلیت بتای عمومی واتساپ برای دسکتاپ ، وب و پورتال استفاده کنند. واتساپ قصد دارد در آینده با ارائه نسخه 2.0، قابلیت‌های بیشتری را برای پشتیبانی از چند دستگاهی مثل یک اپلیکیشن مستقل آیپد در اختیار کاربران قرار دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت