لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه رایگان هندزفری در کنار آیفون‌ در فرانسه متوقف شد

عرضه رایگان هندزفری در کنار آیفون‌ در فرانسه متوقف شد

یک اپراتور تلفن همراه در کشور فرانسه اعلام کرده که شرکت اپل با شروع هفته آینده، عرضه رایگان هندزفری همراه با آیفون را در این کشور متوقف خواهد کرد.

بنابر قوانین دولت فرانسه مبنی بر الزام وجود هندزفری همراه با گوشی‌های همراه و هوشمند، اپل ملزم شده بود تا یک هندزفری رایگان را همراه با آیفون به کاربران ارائه کند، این موضوع تا زمان عرضه آیفون ۱۱ چالشی ایجاد نکرده بود؛ اما چالش اصلی زمانی ایجاد شد که شرکت اپل در تولید آیفون ۱۲ به بعد تصمیم به حذف برخی از لوازم جانبی از حمله هندزفری سیمی خود از بسته‌بندی آیفون گرفت. حال بر اساس گزارش وب‌سایت iGeneration اپل با تغییر قوانین این کشور برای حفظ محیط زیست در برابر آثار مخرب دستگاه‌های دیجیتال دیگر مجبور به عرضه هندزفری رایگان به کاربران نخواهد بود.

به بهانه کاهش اثرات مخرب محیط زیستی، اپل با عرضه آیفون 12 در سال 2020، هندزفری و آداپتور را از جعبه آیفون حذف کرد. با حذف این دو اکسسوری، جعبه آیفون 12 بسیار باریک‌تر شد و اپل این دو آیتم را از جعبه سایر مدل‌های آیفون که در سال‌های گذشته رونمایی شده بودند نیز حذف کرد.

با وجود اینکه اپل رسما اعلام کرده بود که این دو لوازم جانبی را از جعبه آیفون حذف می‌کند، اما دولت فرانسه این شرکت را ملزم به ارائه آن همراه با هندزفری کرد.

اکنون این قانون تغییر کرده و بنابر لایحه جدید تصویب شده در مجلس فرانسه، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مجبور نیستند هدفون‌ها را همراه با آن ارائه کنند، در عوض آن‌ها باید مطمئن باشند که هدفون‌های سازگار با گوشی به طور جداگانه و به عنوان یک اکسسوری، قابل دسترس باشد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر وب‌سایت اپل برای کشور فرانسه، هندزفری را در جعبه آیفون و کنار کابل USB-C به لایتنینگ نشان می‌دهد، در حالی که احتمالا به زودی اطلاعات این صفحه آپدیت خواهد شد. همچنین اپل با حذف هندزفری از جعبه، قیمت هندزفری‌ها را از 29 دلار در سال 2020، به 19 دلار کاهش داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420