لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ شارژ اپل واچ در نسخه واچ او اس 8.4 در نسخه RC رفع شد

باگ شارژ اپل واچ  در نسخه واچ او اس 8.4 در نسخه RC رفع شد

نسخه Release Candidate واچ او اس 8.4 که اخیرا برای توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان بتا منتشر شده، باگ مربوط به شارژر اپل واچ که در نسخه‌های پیشین موجود بوده را برطرف کرده است.

در ماه دسامبر ۲۰۲۱، گزارشی مبنی بر وجود مشکل شارژر اپل واچ سری 7 منتشر شد و بعد از انتشار واچ او اس 8.3، ابراز نارضایتی‌های دیگری  درباره شارژرهای شخص ثالث منتشر شد که نشان می‌داد سیستم شارژ اپل واچ برخلاف انتظار، به درستی کار نمی‌کنند.

برای بیشتر کاربران، شارژرهای شخص ثالث، قادر به شارژ اپل واچ سری 7 نبودند و برخی دیگر با مشکلی مواجه هستند که ظاهرا شارژر کار می‌کند، ولی بعد از چند دقیقه از کار می‌افتد.

در بسیاری از گزارش‌ها به شارژرهای ارزان قیمت آمازون اشاره شده، اما شکایت‌های بسیاری نیز درباره شارژرهای رده بالای برندهایی از جمله بلکین نیز شده بود. برخی دیگر از کاربران با بخشی از شارژر اپل واچ که همانند دیسک است، مشکل داشته‌اند و اعلام کرده‌اند که دیسک شارژ در زمان قرار گرفتن روی شارژر شروع به شارژ نمی‌کند.

طبق یادداشت‌های منتشر شده از شرکت اپل برای واچ او اس 8.4، این آپدیت توانسته مشکل شارژ اپل واچ را برطرف کند و به نظر می‌رسد با انتشار این نسخه، مشکل طولانی مدت این دستگاه رفع شده است.

اپل به‌تازگی نسخه RC را منتشر کرد که نسخه نهایی نرم افزاری است که قرار است به طور عمومی قابل دسترسی باشد و هفته آینده واچ او اس 8.4 نیز منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که در واچ او اس 8، اپل قابلیت‌های مهمی را ارائه کرده است که از جمله این موارد می‌توان به اپلیکیشن Mindfulness اشاره کرد که همان اپلیکیشن Breath ارتقا یافته است و راهنمای‌های پزشکی را در اختیار کاربران سرویس فیتنس پلاس قرار می‌دهد.

قابلیت مهم دیگر واچ او اس 8، Family Setup، دسترسی به اپلیکیشن مخاطبین آیفون و آپدیت اپلیکیشن‌های تشخیص سقوط، موزیک، فوتوز، Home و Weather و سایر موارد است. همچنین اپلیکیشن والت می‌تواند دسترسی امن، آسان و مناسبی در اختیار کاربران اپل واچ قرار دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420