لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ممکن است یک تولیدکننده وسایل ورزشی را بخرد

اپل ممکن است یک تولیدکننده وسایل ورزشی را بخرد

بعد از ماه‌ها اخبار تلخ درباره وضعیت نابسامان و بی‌ثبات شرکت تولیدکننده وسایل ورزشی پلوتون، حال گزارش‌های اخیر اعلام کرده‌اند که اپل ممکن است این شرکت را بخرد و به توسعه بخش سرویس‌های مبتنی بر تناسب اندام خود مثل اپلیکیشن فیتنس و سرویس فیتنس پلاس اضافه کند.

در طول چند ماه گذشته خبرهای منفی زیادی در مورد شرکت پلوتون منتشر شده است و از جمله آن‌ها می‌توان به توقف تولید دوچرخه‌ها و تردمیل‌های این شرکت اشاره کرد.

حال  وب‌سایت The Information گزارشی را منتشر کرده مبنی بر اینکه توقف تولید محصولات و وضعیت نابسامان کسب و کار شرکت پلوتون، همانند مقدمه‌ای برای تصاحب آن توسط یک شرکت بزرگ‌تر است که ظاهرا در این مورد اپل گزینه ایده‌آلی به نظر می‌رسد.

تحلیلگران اخیرا نشان داده‌اند که پلوتون به طور جدی توسط اپل فیتنس پلاس تهدید می‌شود، زیرا بسیار ارزان‌تر و با هزینه سالیانه خیلی کمتری ارائه می‌شود، همچنین اشاره کرده‌اند که پلوتون بدون ایجاد تغییرات عمده، در مسیر تبدیل شدن به شرکت‌های ضعیف و غیرقابل رقابت قرار خواهد گرفت.

اپل احتمالا با تصاحب این شرکت در تلاش است تا علاوه بر نجات پلوتون از ورشکست شدن، اقداماتی ویژه در زمینه تحقیق و توسعه در زمینه بهبود سرویس‌های مبتنی بر تناسب‌ اندام خود ایجاد کند و شاید هم در اینده نزدیک محصولاتی فیزیکی در حوزه تناسب اندام را آماده تولید و عرضه به بازار کند.

بنابر تازه‌ترین گزارش منتشر شده از شبکه تلوزیونی CNBC، پلوتون موقتا تولید محصولات تناسب اندام خود را به دلیل کاهش چشمگیر تقاضای مصرف‌کنندگان متوقف کرده است، ضمن اینکه این شرکت در شرایط کنون با چالش‌های مالی نیز دست و پنجه نرم می‌کند و باید کنترل هزینه‌ها و افزایش فعالیت رقبا را نیز در نظر بگیرد.

در مراسم اعلامیه که اوایل ماه جاری به شکلی محرمانه منتشر شد، پلوتون به کارکنان خود گفت که تولید محصولاتی مثل Bike، Bike+ و تردمیل به مدت شش هفته تا شش ماه متوقف خواهد شد.

به عنوان یک کسب و کار فعال در حوزه ورزش، پلوتون هزینه‌های بالایی برای جذب مشتری پرداخت کرده که منجر به قیمت بالای محصولات می‌شود. این شرکت در تلاش برای افزایش فروش در انتهای سال 2021، قیمت دوچرخه پایین رده خود را تا 20 درصد یعنی  به 1495 دلار کاهش داد. همچنین مشخص شد که این شرکت قصد دارد 41 درصد از کارکنان فروش و بازاریابی خود را اخراج کند.

اخیرا جان فولی مدیر عامل پلوتون در یک بیانیه مطبوعاتی مرتبط با نتایج مالی آینده این شرکت گفت که این شرکت اکنون اقدامات اصلاحی قابل توجهی برای بهبود سودآوری و بهینه‌سازی هزینه‌ها انجام می‌دهد. از آن زمان تاکنون سهام این شرکت 24 درصد سقوط کرده و اکنون 85 درصد کمتر از سال گذشته در همین بازه زمانی معامله می‌شود، حتی پنج دلار کمتر از معامله آن در سال 2019 است. این نشان می‌دهد که پلوتون در حال از دست دادن سهام بازار مرتبط با محصولات تناسب اندام است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت