لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل امکان داون گرید به آی او اس ۱۵.۲ را بست

اپل امکان داون گرید به آی او اس ۱۵.۲ را بست

شرکت اپل پس از عرضه آی او اس ۱۵.۲.۱ در هفته‌ای که گذشت امکان داون گرید به آی او اس ۱۵.۲ را مسدود کرده است و کاربرانی که به نسخه بالاتر آپگرید کرده باشند، امکان نصب دوباره این نسخه قدیمی را نخواهند داشت.

مسدود کردن داون گرید به خصوص پس از عرضه آپدیت‌های امنیتی رسمی معمول است که این اطمینان را برای توسعه دهندگان اپل ایجاد می‌کند که تعداد دستگاه‌های دارای آسیب‌پذیری‌های امنیتی کاهش پیدا می‌کند.

اپل هفته گذشته آی او اس ۱۵.۲.۱ را آماده عرضه به کاربران کرده بود که یک آپدیت امنیتی به حساب می‌آمد. این به روز رسانی حفره‌های امنیتی موجود در بخش هوم‌کیت را از بین می‌برد و جلوی خرابی آیفون را می‌گیرید. با توجه به این موضوع اپل از کاربران می‌خواهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن آپدیت جدید آی او اس را دریافت کرده و در عین حال در صورتی که کاربران به آپدیت‌های جدید مراجعه کنند، دیگر امکان داون گرید کردن را نخواهند داشت.

گفتنی است که مشکل برطرف شده مربوط به دستگاه‌های هوم کیت است که از طریق برخی از بدافزارها نام آن‌ها تغییر می‌کرد و آیفون برای تشخیص آن‌ها با مشکل مواجه می‌شد و به طور مداوم باعث ریست شدن آیفون می‌شد.

اپل البته به صورت روتین اقدام به مسدود کردن داون گرید به نسخه‌های قدیمی نمی‌کند، بلکه بروز برخی از مشکلات حاد امنیتی یا کاربردی باعث می‌شود تا شرکت اپل به طور کامل نسخه‌ای خاص را از چرخه استفاده تمامی کاربران خود حذف کند.

اپل با تغییر فریم‌ویر در زمان به‌روزرسانی محدودیتی ایجاد می‌کند که بر پایه آن کاربران حتی از طریق کامپیوتر و اتصال آیفون با کابل نیز امکان نصب فایل IPSW را نخواهند داشت.

با توجه به این موضوع به کاربرانی که همچنان از آی او اس ۱۵.۲ استفاده می‌کنند توصیه می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به نصب نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس کنند تا در زمان استفاده از آیفون با مشکلات گذشته مواجه نشوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420