لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرایند تستی عرضه محتوای پولی اینستاگرام شروع شد

فرایند تستی عرضه محتوای پولی اینستاگرام شروع شد

توسعه دهندگان اینستاگرام به تازگی روند عرضه محتوای پولی در این شبکه اجتماعی را آغاز کرده‌اند. این قابلیت به تولید کنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا محتوای خود را با هزینه‌ای مشخص به کاربران بفروشند.

اینستاگرام در این مرحله تست فقط محتوای مربوط به ویدیو‌های لایو را به صورت اشتراکی آماده عرضه کرده است. بر این اساس کاربران اینستاگرام می‌توانند محتوای پولی را با قیمت ۰.۹۹ تا ۹۹.۹۹ دلار در ماه به کاربران خود بفروشند.

اینستاگرام در ماه نوامبر ۲۰۲۱ میلادی از تصمیم خود برای عرضه محتوای پولی سخن به میان آورد و از آن زمان تاکنون هیچ نمونه حقیقی از این امکان را به کاربران یا تولیدکنندگان محتوا ارائه نداده بود. اما حالا پس از سه ماه از زمان معرفی این سرویس اولین نشان‌های آن برای کاربران و تولیدکنندگان محتوا عرضه شده است.

در شرایط کنونی تولیدکنندگان محتوا صرفا امکان فروش ویدیو‌های لایو را به کاربران خود دارند، با این حال به نظر می‌رسد که این شبکه اجتماعی در آینده نزدیک محتویات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. اینستاگرام اعلام کرده که از اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی کاربران به صورت کامل می‌توانند از این محتوا استفاده کنند و از طرف دیگر تولیدکنندگان محتوا نیز از این طریق می‌تواند درآمد داشته باشند.

اینستاگرام با این کار در تلاش است تا علاوه بر امکان رقابت با برخی از پلتفرم‌های مهم، امکان ویژه‌ای را برای عرضه محتوای باکیفیت‌تر به کاربران فراهم کند و در عین حال سطح وفاداری برای باقی ماندن در اینستاگرام را در میان تولیدکنندگان محتوا افزایش دهند.

محتوای پولی اینستاگرام احتمالا تغییراتی ویژه را پس از گسترده‌تر شدن متاورس از طرف شرکت متا تجربه خواهد کرد و امکاناتی ویژه را برای کاربران خود فراهم می‌کند. متا در تلاش است تا دنیایی نوین را برای بهبود فرایند عرضه محتوای دیجیتالی در نظر بگیرد و امکاناتی خاص را در اختیار کاربران قرار دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420