لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروموشن به صورت انحصاری برای آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس عرضه می‌شود؟

پروموشن به صورت انحصاری برای آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس عرضه می‌شود؟

در حالی که یکی از شایعات منتشر شده در روز گذشته ادعا می‌کردند که آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس مجهز به نمایشگر با قابلیت پروموشن و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز هستند، حالا یک گزارش جدید ادعا کرده که این قابلیت تنها برای سری محصولات پرو آماده عرضه خواهند شد.

راس یانگ در گزارش امروز علاوه بر رد گزارش گذشته اعلام کرده که شرکت اپل فقط آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را مجهز به قابلیت پروموشن و نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد کرد.

در توییتی که اخیرا این تحلیلگر منتشر کرده اعلام شده که قابلیت پرو موشن به دو آیفون میان رده در سال ۲۰۲۲ نخواهد آمد. این گزارش در تناقض با ادعای گذشته این تحلیلگر مبنی بر عرضه آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو با قابلیت پروموشن است.

اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی نیز آیفون ۱۳ را مجهز به این قابلیت نکرد. مدل‌های میان رده از تلفن‌های هوشمند سال ۲۰۲۱ شرکت اپل که شامل آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی می‌شدند، با نمایشگرهای عادی طراحی و تولید شده بودند. این در حالی است که مدل‌های پرچمدار در همین سال که شامل آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس می‌شدند مجهز به نمایشگر پروموشن شده بودند.

در گذشته نه چندان دور این تحلیلگر اعلام کرده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا با کمپانی چینی BOE در زمینه تامین نمایشگرهای LTPO OLED برای مدل‌های میان‌رده استفاده کند. با این حال گزارش اخیر او نشان می‌دهد که اپل نتوانسته تمام ظرفیت تولید این نمایشگرها را برای آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس در اختیار این شرکت قرار دهد و در نهایت سامسونگ به عنوان تولید کننده اصلی نمایشگرهای آیفون های پرو و میان رده باقی خواهد ماند و ال جی نیز به عنوان شرکت دوم در این زمینه به اپل کمک خواهد کرد.

با این وجود گزارش اخیر نشان می‌دهد که اپل به دنبال راهکاری ارزان قیمت‌تر برای تولید نمایشگرهای مناسب برای ارائه قابلیت پروموشن در آیفون‌های ارزان قیمت‌تر است که البته به نظر می‌رسد با توجه به گزارش اخیر شرکت اپل در سال جاری میلادی امکان انجام چنین کاری را ندارد و احتمالا رسیدن به این هدف را به سال بعد و آیفون ۱۵ موکول خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420