لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون SE 3 بدون تغییر در طراحی عرضه می‌شود

آیفون SE 3 بدون تغییر در طراحی عرضه می‌شود

Dylandkt افشاگر معروف به تازگی در حساب توییتر خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون SE 3 را بدون تغییر در طراحی نسبت به نسل پیشین آماده عرضه کند. اپل در حقیقت امسال فقط و فقط به مشخصه‌های سخت افزاری در طراحی نسل جدید آیفون اس ای بسنده خواهد کرد و یک محصول به روز شده را برای ارائه به بازار آماده خواهد کرد.

بر اساس گفته‌های Dylandkt آیفون SE 3 قرار است مجهز به مدل جدید تراشه سری A و قابلیت پشتیبانی از سیستم ارتباطی 5G شود و این دو مهم‌ترین تغییراتی هستند که اپل در این تلفن هوشمند اعمال خواهد کرد. این تحلیلگر تاکید کرده که شرکت اپل هیچ تغییری در طراحی ظاهری این تلفن هوشمند اعمال نخواهد کرد و تمامی تغییرات آن به مشخصه‌های سخت افزاری محدود خواهند بود.

تا پیش از این برخی از تحلیلگران ادعا کرده بودند که اپل احتمالا آیفون SE 3 را با تغییراتی ویژه از نظر ظاهری همراه خواهد کرد و آن را شبیه به آیفون ۱۱ تولید می‌کند. این شایعات تاکید داشتند که آیفون SE 3 قرار است بدون تاچ آیدی و همراه با فیس ایدی در کنار نمایشگر دارای ناچ و فیس آیدی آماده تولید شود. Dylandkt با رد این شایعه، تاکید کرده که زبان طراحی آیفون SE 3 با مدل ۲۰۲۰ یکسان است و اپل از این لحاظ تغییراتی را در این تلفن هوشمند اعمال نمی‌کند.

با توجه به این موضوع می‌توان گفت که آیفون SE 3 قرار است به عنوان یک نسخه ارتقا یافته از نسل قبلی خود آماده عرضه به بازار شود که از نظر کارایی مجهز به پردازنده بهبود یافته‌تر در کنار قابلیت ارتباط با شبکه 5G شده است و می‌تواند از جدیدترین فناوری‌های اخیر شبکه‌های ارتباطی استفاده کند.

این تلفن هوشمند احتمالا در ماه مارس یا آوریل ۲۰۲۲ آماده رونمایی و عرضه خواهد شد. این محصول احتمالا همانند دیگر محصولات اپل از پشتیبانی طولانی مدت برای دریافت آپدیت سیستم عامل آی او اس بهره خواهد برد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420