لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوربین جلویی آیفون ۱۴ پرو احتمالا شبیه به کپسول خواهد بود

دوربین جلویی آیفون ۱۴ پرو احتمالا شبیه به کپسول خواهد بود

آیفون ۱۴ پرو ممکن است در طراحی بخش جلویی با مجموعه‌ای از تغیرات همراه باشد و شرکت اپل از ظاهری شبیه به کپسول برای قرار دادن آن در بالای نمایشگر استفاده کند.

تا پیش از این بسیاری از تحلیلگران از جمله مینگ چی کو و مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ تاکید کرده بودند که شرکت اپل از طراحی شبیه به حفره در آیفون ۱۴ پرو استفاده می‌کند و امسال اولین گام برای حذف ناچ از آیفون برداشته می‌شود. این تحلیلگران ادعا کرده‌اند که فقط دوربین سلفی جلویی در بالای نمایشگر باقی می‌ماند و سنسورهای فیس ایدی قرار است به زیر نمایشگر انتقال پیدا کنند.

در این میان، افشاگری به نام Dylandkt که تا پیش از این نیز شایعات زیادی را مطرح کرده بود، در توییت‌ جدید خود ادعا کرده که اطلاعاتی را از منابع آگاه در شرکت اپل به دست آورده که طی آن اپل تصمیم دارد تا دوربین جلویی ایفون ۱۴ پرو را شبیه به کپسول طراحی کند.

این موضوع نشان می‌دهد که آیفونی که قرار است امسال به عنوان مدل پرچمدار و پریمیوم تلفن‌های هوشمند اپل معرفی شود، در بخش بالای نمایشگر دارای یک بیضی مشکی رنگ است که به عنوان دوربین سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بخش پشتی نیز شایعات پیشین ادعا کرده بودند که اپل با افزایش ضخامت دستگاه، برامدگی حاصل از دوربین را از بین خواهد برد.

این سومین گزارشی است که تاکید بر حذف ناچ در نسخه‌های پروی آیفون ۱۴ دارد که در صورت صحت داشتن، شرکت اپل قرار است تمامی سخت افزارهای مربوط به فیس ایدی را به پشت نمایشگر لمسی انتقال دهد و از آن طریق دیگر نیازی به طراحی وابسته به بریدگی بالای نمایشگر نباشد.

گفتنی است که تا پیش از این Dylandkt شایعات دقیقی مثل عرضه مک بوک‌های ۱۴ و ۱۶ اینچ مبتنی بر تراشه‌ M1 پرو و مکس همراه با ناچ در قسمت بالای نمایشگر را مطرح کرده بود که با واقعیت مطابقت داشتند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420