لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون SE 4 در سال ۲۰۲۴ همراه با فیس ایدی آماده عرضه می‌شود

آیفون SE 4 در سال ۲۰۲۴ همراه با  فیس ایدی آماده عرضه می‌شود

یکی دیگر از افشاگری‌های اخیر Dylandkt در توییتر حاکی از ان است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۴ میلادی آیفون SE 4 را همراه با فیس ایدی و تغییراتی کلی در طراحی آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس ادعای این افشاگر، آیفون اس ای ۲۰۲۴ که نسل چهارم این سری از تلفن‌های هوشمند به حساب می‌آید، قرار است با طراحی مشابه با آیفون ۱۱ ساخته شود و اپل در توسعه آن از نمایشگر ۶.۱ اینچی به همراه سیستم احراز هویت فیس آیدی و بریدگی بالای نمایشگر یا همان ناچ استفاده خواهد کرد.

این شایعه تاکید دارد که ظاهر این تلفن هوشمند ترکیبی از ظاهر آیفون XR یا آیفون ۱۱ خواهد بود و اپل آن را به عنوان یک تلفن هوشمند میان رده عرضه می‌کند.

تا سال ۲۰۲۴ طراحی کلی آیفون‌ها تغییر خواهد کرد و این موضوع باعث می‌شود تا طراحی استفاده شده در آیفون اس ای ۴ به عنوان یک محصول قدیمی و نوستالوژی امکان عرضه به بازار را داشته باشد. اپل در تلاش است تا سری آیفون‌های اس ای را به عنوان نسخّه یاداور مدل‌های پیشین اماده عرضه به بازار کند که علاوه بر جذب تعداد زیادی از کاربرانی که به دنبال محصولات میان ‌رده و مقرون به صرفه هستند، امکان دسترسی به پشتیبانی طولانی مدت با طراحی‌های گذشته را نیز فراهم کند.

گفتنی است که تا پیش از این نیز مینگ چی کو در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود که شرکت اپل در تلاش برای تولید آیفون SE Plus است که با نمایشگر بزرگ‌تر همراه با سیستم احراز هویت فیس آیدی و ناچ آماده عرضه به بازار می‌شود. این تحلیلگر تاکید کرده بود که آیفون SE Plus به صورت همزمان با یک تلفن هوشمند مشابه با آیفون ۸ طراحی می‌شود که مجهز به تاچ ایدی است. با توجه به افشاگری‌های DylanDKT می‌توان گفت که مینگ چی کو در سال ۲۰۱۹ به اطلاعاتی دست یافته بود که نشان از طراحی همزمان آیفون SE مدل ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420