لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تامین‌کنندگان برای تولید ایرپاد پرو ۲ آماده می‌شوند

تامین‌کنندگان برای تولید ایرپاد پرو ۲ آماده می‌شوند

اخیرا گزارش‌های متعددی ادعا کرده‌اند که شرکت اپل در تلاش برای معرفی و عرضه ایرپاد پرو ۲ در نیمه دوم سال جاری میلادی است و حالا خبرگزاری دیجی تامیز ادعا کرده که تامین‌کنندگان شرکت اپل در حالا آماده شدن برای تولید این محصول هستند.

بر اساس گزارش دیجی تایمز کارخانه‌های تامین‌کننده قطعات و محصولات اپل در حال آماده شدن برای تحویل ایرپاد پرو ۲ در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی هستند.

دیجی تامیز همچنین در مورد نحوه طراحی این محصول و قابلیت‌های آن نیز ادعاهایی را مطرح کرده است. بر اساس این گزارش، شرکت اپل تصمیم دارد تا تغییراتی در ظاهر این ایرپاد نسبت به نسل اول آن اعمال کند و قابلیت پخش محتوای Lossless را نیز به کاربران این محصول ارائه دهد. ایرپاد پرو ۲ به دلیل تغییر عمده در طراحی نیازمند قطعاتی جدید در بخش بدنه خواهد بود و این موضوع باعث می شود تا علاوه بر افزایش هزینه تولید برای شرکت اپل، زمان بیشتری برای ساخت بخش‌های خاص بدنه آن نیاز باشد.

تامین‌کنندگان برای تولید ایرپاد پرو ۲ آماده می‌شوند

دیجی تایمز در گزارش خود به ادعای اخیر مینگ چی کو نیز اشاره کرده است و اعلام کرده که به دلیل امکان تعبیه اسپیکر روی کیس شارژ ایرپاد پرو ۲، شرکت اپل تصمیم دارد تا طراحی کلی کیس شارژ را نیز تغییر دهد که این موضوع در نهایت به تغییر کلی تمامی هر سه بخش این محصول می‌انجامد.

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل هفته گذشته اعلام کرده بود که اپل تصمیم دارد تا یک اسپیکر را روی کیس شارژ ایرپاد پرو ۲ در نظر بگیرد که به کاربران کمک می‌کند تا از طریق سیستم Find My امکان پیدا کردن کیس شارژ را به شکلی سریع‌تر داشته باشند. اسپیکر قرار است در زمان فعال شدن از طریق Find My صدایی از خود انتشار دهد و به کاربران در زمینه پیدا شدن کمک کند.

شرکت اپل احتمالا این محصول را در کنفرانس سپتامبر یا اکتبر آماده عرضه می‌کند. اما پیش‌بینی‌های تحلیلگران مهم بر این است که این محصول همزمان با آیفون‌های سری ۱۴ و در کنفرانس سپتامبر آماده رونمایی خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420