لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین آیفون بدون سیم کارت در سپتامبر ۲۰۲۲ آماده تولید و عرضه می‌شود

اولین آیفون بدون سیم کارت در سپتامبر ۲۰۲۲ آماده تولید و عرضه می‌شود

اوایل هفته جاری بود که شایعاتی در مورد تلاش اپل برای تولید آیفون ۱۵ پرو بدون خشاب سیم کارت منتشر شد و حالا گزارش تکمیلی جدید ادعا کرده که این تغییر زودتر از آنچه تا پیش از این گفته شده بود در تلفن‌های هوشمند آیفون اعمال خواهد شد.

بر اساس اطلاعاتی که از منابع ناشناس به وب‌سایت Macrumors رسیده، برخی از اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا در حال آماده‌سازی بخش فروش محصولات خود برای عرضه تلفن‌های هوشمندی هستند که تنها با eSIM کار می‌کنند و خشاب سیم کارت در آن‌ها تعبیه نشده است. منبع آگاه این خبر ادعا کرده که اپراتورهای ارائه دهنده خدمات تلفن‌ همراه در حال انجام فرایند‌های قانونی هستند که به زودی این خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. البته انتشار دهنده این گزارش ادعایی در مورد فروش آیفون‌های اپل نکرده است و مشخص نکرده که اپراتورها برای عرضه کدام تلفن همراه بدون خشاب سیم کارت در حال آماده شدن هستند.

این موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل و دیگر تولیدکنندگان تلفن‌های همراه و هوشمند در سال ۲۰۲۲ میلادی نیز می‌توانند اقدام به عرضه محصولات بدون سیم کارت در بازار کنند. علاوه بر این اپل نیز به عنوان یکی از شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند می‌تواند آیفون ۱۴ را نیز در سال ۲۰۲۲ میلادی بدون خشاب سیم کارت آماده عرضه به بازار کند.

علاوه بر این ادعا شده که برخی از اپراتورهای تلفن همراه تصمیم گرفته‌اند تا آیفون‌های ۱۳ را از نیمه ۲۰۲۲ به بعد بدون سیم کارت نانو در بسته‌بندی آماده عرضه کنند. گفتنی است که در کشورهای آمریکای شمالی اپراتورهای تلفن همراه به صورت پیشفرض تلفن‌های همراه را در کنار سیم کارت شبکه خودشان به فروش می‌رسانند. با این حال به نظر می‌رسد که از زمان آغاز فرایند عرضه گوشی‌های بدون سیم کارت، این فروشندگان اقدام به عرضه تلفن‌هایی همراه با رجیستر سیم کارت الکترونیکی شبکه خود می‌کنند و دیگر خبری از سیم کارت فیزیکی در بسته بندی دستگاه‌ها نخواهد بود.

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ اپراتور در سراسر جهان از فناوری eSIM پشتیبانی می‌کنند و به همین دلیل نیز احتمال عرضه محصولاتی با پشتیبانی انحصاری از این فناوری زیاد خواهد بود.

گفتنی است که تا پیش از این جانی آیو مدیر سابق طراحی شرکت اپل ادعا کرده بود که هدف اصلی این شرکت، تلاش برای ساخت آیفون‌هایی کاملا یکپارچه است که هیچ بخشی از آن امکان جداشدن را نداشته باشد؛ مثال نقض ادعای آیو در آیفون‌های کنونی خشاب سیم کارت است که برای اتصال به شبکه‌ای خاص امکان بیرون آمدن و جداشدن از دستگاه را دارد که احتمالا در آینده تعبیه آن در دستگاه‌های مدل جدید حذف خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420