لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل متخصصین واقعیت افزوده متا را برای ساخت هدست خود استخدام می‌کند

اپل متخصصین واقعیت افزوده متا را برای ساخت هدست خود استخدام می‌کند

شایعات مربوط به به توسعه هدست واقعیت افزوده اپل در حال افزایش است و حالا گزارش اخیر مربوط به تصمیم اپل برای استخدام متخصصین واقعیت افزوده متا به این شایعات دامن شده است.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده در خبرگزاری بلومبرگ شرکت اپل اقدام به استخدام اندره شوبرت متخصص سابق روابط عمومی بخش توسعه واقعیت افزوده شرکت متا را استخدام کرده است.

بلومبرگ تایید کرده که هدست واقعیت افزوده اپل قرار است امکاناتی نظیر نمایش محتوای متنی، ایمیل‌ها، نقشه، اجرای بازی و مواردی مشابه را داشته باشد. علاوه بر این، لنزهای ویژه تعبیه شده در این هدست امکان نمایش محتوای هولوگرافیک را به کاربران ارائه می‌دهد. اقدام اپل برای استخدام این متخصص سابق متا می‌تواند یکی از کلیدی‌ترین اقدامات اپل برای تعبیه امکانات یاد شده در هدست واقعیت افزوده است.

مارک گورمن در ادامه گزارش خود اعلام کرده که شرکت اپل احتمالا به دنبال دو استراتژی ویژه در زمینه توسعه عینک هوشمند خود است. استراتژی اپل توسعه یک عینک مبتنی بر واقعیت افزوده و استراتژی دوم توسعه یک هدست واقعیت ترکیبی است.

اپل برای توسعه هدست واقعیت افزوده و مجازی خود تصمیم به استفاده از دو نمایشگر 8K دارد که با بهترین رزولوشن ممکن نزدیک به چشم انسان محتوای بصری را آماده پخش می‌کند. مینگ چی کو نیز تا پیش از این بحث تعبیه نمایشگر 8K را تایید کرده بود و اعلام کرده بود که شرکت اپل تصمیم به تعبیه سنسورهای چندگانه برای تشخیص تمامی بخش‌ها و ابعاد سر روی این هدست را دارد.

مینگ چی کو تایید کرده که قیمت عینک اپل قرار است تنها برابر ۳۵۰ گرم باشد و استفاده روزمره از آن روی سر باعث ایجاد خستگی نخواهد شد.

با توجه به جدیت اپل در زمینه توسعه محصولات مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده، پیش‌بینی می‌شود که تا پیش از پایان سال ۲۰۲۲ میلادی عینک واقعیت افزوده اپل آماده رونمایی شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420