لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اولین بتا عمومی آی او اس 15.3 را منتشر کرد

اپل اولین بتا عمومی آی او اس 15.3 را منتشر کرد

اپل از دیشب اولین بتای عمومی آی او اس 15.3 و آیپد او اس 15.3 را برای آزمایش‌کنندگان این آپدیت منتشر کرد، این نرم افزار جدید چند روز بعد از انتشار اولین بتا برای توسعه‌دهندگان و یک هفته بعد از انتشار نسخه آی او اس 15.2 در اختیار عموم کاربران قرار گرفته است.

کاربران می‌توانند آپدیت آی او اس و آیپد او اس 15.3 را از طریق OTA و بعد از نصب پروفایل مناسب در وب‌سایت رسمی تست‌کنندگان نسخه‌های عمومی بتای اپل در یک آیفون یا آیپد، دانلود کنند.

هیچ اطلاعاتی درباره اینکه چه مواردی به این آپدیت اضافه شده، وجود ندارد و احتمالا بهبودها و رفع باگ‌های کمی در آن ارائه شده است. لازم به ذکر است در اولین بتا توسعه‌دهندگان نیز ویژگی عمده‌ای معرفی نشده بود.

از جمله قابلیت‌های این نسخه می‌توان به کنترل یونیورسال و پشتیبانی از آیدی‌ها در اپلیکیشن والت اشاره کرد. کنترل یونیورسال به چندین مک و آیپد اجازه می‌دهد که همزمان از یک کیبورد و ماوس استفاده کنند؛ این قابلیت احتمالا در بهار قابل دسترسی خواهد شد. در این نسخه نیز از این قابلیت خبری نیست و به نظر می‌رسد در آیپد او اس 15.4 منتشر خواهد شد.

اپل از زمانی که آیدی‌های دیجیتال را در اپلیکیشن والت طی کنفرانس ژوئن WWDC معرفی کرد، در حال کار کردن بر این قابلیت است و حالا اولین نمونه‌های آن در نسخه بتای جدید دیده شده است.

انتظار می‌رود پشتیبانی از آیدی دیجیتال، ابتدا در ایالت‌های آریزونا، جورجیا، کنتیکت، آیووا، کنتاکی، مریلند، اوکلاهما و یوتا اجرا شود و ایالت فلوریدا نیز در حال مذاکره برای پشتیبانی از این قابلیت است. هنوز خبری از عرضه این قابلیت در کشور دیگری نیست و این قابلیت صرفا مختلف کشور آمریکا است.

آیدی دیجیتال، معادل الکترونیکی کارت شناسایی افراد است، این شناسه به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود تا هویت و حق دسترسی به اطلاعات و خدمات آنلاین را برای فرد تایید کند. همچنین آیدی دیجیتال توسط یک مرجع صدور گواهی‌نامه (Certification Authority) صادر شده و با استفاده از کلید اختصاصی این مرجع امضا می‌شود.

این نسخه در حال تست‌های اولیه بتا بوده و احتمالا اپل عرضه آن را به چند ماه دیگر موکول خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420