لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان داون گرید به آی او اس 15.1.1 غیرممکن شد

امکان داون گرید به آی او اس 15.1.1 غیرممکن شد

بعد از انتشار آی او اس 15.2 برای همه کاربران، اپل اخیرا امکان نصب آی او اس 15.1.1 برای مدل‌‌های آیفون ۱۳ و آی او اس 15.1 را برای مدل‌های قدیمی‌تر آیفون متوقف کرد. بنابراین کاربرانی که دستگاه خود را به سیستم عامل آی او اس 15.2 ارتقا می‌دهند، نمی‌توانند به آی او اس 15.1.1 یا آی او اس 15.1 داون گرید کنند.

اپل از شب گذشته  اولین بتای عمومی آی او اس 15.3 و آیپد او اس 15.3 را برای آزمایش کنندگان این آپدیت منتشر کرده است و پس از آن امکان داون‌گرید به نسخه ۱۵.۱.۱ را متوقف کرده است.

در ماه نوامبر، اپل آی او اس 15.1 را برای آیفون ۱۳ متوقف کرد، زیرا این دستگاه‌ها آپدیت آی او اس 15.1.1 را دریافت کرده بودند. این آپدیت برای رفع یک باگ خاص منتشر شد که آیفون‌های امسال را تحت تاثیر قرار داده بود.

اکنون با وجود آی او اس 15.2، هیچ‌کدام از آپدیت‌های آی او اس 15.1 و آی او اس 15.1.1 برای مدل‌های آیفون و آیپد نصب نمی‌شوند.

آی او اس 15.1 با برخی قابلیت‌های جدید مثل گواهی‌نامه واکسیناسیون کووید ۱۹ در اپلیکیشن والت، ویژگی SharePlay در فیس تایم، ProRes برای کاربران آیفون ۱۳ پرو و موارد بیشتری در ماه اکتبر برای کاربران منتشر شد. این آپدیت، گزینه‌ای برای غیرفعال کردن دستی حالت ماکرو در آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس نیز ارائه کرد.

کاربرانی که آیفون خود را جیلبریک کرده باشند، اغلب به بیلدهای قدیمی‌تر آی او اس برگشته و استفاده می‌کنند. بازیابی یک آیفون یا آیپد به نسخه قبل از آی او اس می تواند گاهی اوقات برای کاربرانی مفید باشد که بعد از ارتقا به آخرین نسخه آی او اس، باگ‌های مهمی را تجربه کرده باشند.

کاربرانی که در نسخه آی او اس 15.2 با مشکلات جدی و مهمی برخورد می‌کنند، به جای داون گرید به آی او اس 15.1.1 یا 15.1، باید تا انتشار آپدیت بعدی صبر کنند. همچنین کاربرانی که نسخه بتا آی او اس 15.3 را نصب کرده‌اند، نباید به آی او اس 15.1.1 یا 15.1 داون گرید کنند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420