لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به کاربران اجازه تعمیر آیفون ۱۲ و ۱۳ را می‌دهد

اپل به کاربران اجازه تعمیر آیفون ۱۲ و ۱۳ را می‌دهد

شرکت اپل به تازگی از برنامه جدید خود با عنوان «تعمیر سلف سرویس آیفون» رونمایی کرده است که از طریق آن کاربران می‌توانند قطعات و ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر تلفن‌های هوشمند خود را از فروشگاه‌ آنلاین رسمی شرکت اپل خریداری کنند.

این برنامه به مشتریان اپل در برخی از کشورها شانس تعمیر آیفون ۱۲ و ۱۳ را به شکلی متفاوت می‌دهد. کاربرانی که تمایل دارند تا تلفن‌های هوشمند را خودشان تعمیر کنند، از طریق این برنامه می‌توانند قطعات اورجینال مورد نیاز و ابزارهای لازم را خریداری کنند.

مواردی که طی برنامه تعمیر سلف سرویس آیفون ارائه می‌شود شامل قطعات اورجینال آیفون، ابزارهای لازم برای اعمال تعمیرات و دفترچه راهنمای انجام فرایند تعمیراتی می‌شود. شرکت اپل در حال حاضر این برنامه را فقط برای سری آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ اجرا کرده است، اما در آینده تصمیم به گسترش آن به محصولات دیگر خود را دارد.

جف ویلیامز مدیر عملیات اپل پس از رونمایی، ادعاهایی را در مورد آن مطرح کرده است:

ایجاد دسترسی بهتر به قطعات مرغوب محصولات اپل، به مشتریان ما حق انتخاب بیشتری را در زمان نیاز به تعمیرات می‌دهد. در طول سه سال گذشته، اپل تعداد مکان‌های ارائه دهنده خدمات تعمیراتی، تولید قطعات مرغوب و اورجینال، ابزارهای لازم و آموزش‌های مربوط به آن را تقریبا دوبرابر گذشته گسترش داده است و حالا ما گزینه‌ای جدید را در نظر گرفته‌ایم تا آن دسته از افراد که تمایل تمایل به تعمیر دستگاه به دست خودشان دارند نیز بتوانند به این موارد دسترسی داشته باشند.

اپل در فاز اول این برنامه تصمیم دارد تا صرفا قطعاتی پر مصرف برای تعمیر را به مشتریان خود ارائه دهد. این قطعات پر مصرف شامل باتری، صفحه نمایش و دوربین می‌شود. با این حال اپل در تلاش است تا این برنامه تا سال آینده گسترش دهد و امکان تعمیر محصولات بیشتری نظیر کامپیوترهای مک مبتنی بر تراشه M1، مک بوک‌های ایر، مک بوک‌های پرو ۱۳ اینچی، مک مینی و آیمک ۲۴ اینچ را نیز به این لیست اضافه کند.

مشتریان اپل در کشورهای پشتیبانی شده در این برنامه می‌توانند در گام اول آموزش‌های لازم برای تعمیرات را از طریق دفترچه‌های راهنما دریافت و پس از آن قطعات و ابزارهای لازم برای تعمیرات را خریداری کنند و از آن طریق آیفون و دیگر محصولات هوشمند خود نظیر کامپیوترهای مک را تعمیر کنند.

این  اقدام اپل نشان‌دهنده آن است که شرکت اپل به حق کاربران برای آزادی تعمیرات محصولات الکترونیکی پایبند است. با این حال برخی از تحلیلگران هنوز انتقادهایی را نسبت به این برنامه مطرح کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که کاربران در این برنامه صرفا به خرید قطعات مورد تایید اپل محدود خواهند بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373