لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت آی او اس ۱۵.۱.۱ انحصارا برای سری آیفون ۱۲ و ۱۳ عرضه شد

آپدیت آی او اس ۱۵.۱.۱ انحصارا برای سری آیفون ۱۲ و ۱۳ عرضه شد

شرکت اپل از شب گذشته آپدیت آی او اس ۱۵.۱.۱ را به صورت انحصاری برای سری ایفون ۱۲ و ۱۳ عرضه کرده است که شامل رفع باگ‌های جزئی است.

این به‌روز‌رسانی تقریبا یک ماه پس از عرضه آی او اس ۱۵.۱ در اختیار کاربران قرار گرفته است که یک آپدیت خرد برای برطرف کردن باگ‌های کاربردی به حساب می‌آید. در این به‌روزرسانی شرکت اپل برخی از مشکل‌های ایجاد شده در روند کاربری از آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ را برطرف کرده است.

تا پیش از این برخی از کاربران اعلام کرده بودند که با مشکل قطع تماس های تلفنی مواجه شده‌اند که این به‌روز‌رسانی اخیر مشکل را برطرف کرده است. این مشکل فقط در آیفون ۱۲ و ۱۳ در کنار مدل‌های پرو، پرو مکس و مینی این سری از تلفن‌های هوشمند تولید شده توسط شرکت اپل ایجاد شده بود که حالا به طور کامل برطرف شده است و کاربران می‌توانند با دریافت این نسخه‌ جدید روی دستگاه‌های خود، آن را به طور کامل برطرف کنند.

برای دریافت این به‌روز‌رسانی جدید کاربران می‌توانند به بخش Settings > General > Software Update در آیفون خود مراجعه کرده و پس از دانلود و نصب آن تجربه بهتری برای استفاده از تلفن‌های هوشمند خود در زمان برقراری تماس‌های تلفنی داشته باشند.

همانطور که گفته شد این نسخه فقط برای کاربران ایفون‌های سری ۱۲ و ۱۳ عرضه شده و کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر به دلیل عدم تجربه ناخوشایند در زمان برقراری تماس‌های تلفنی، نیازی به دریافت آن ندارند. به همین دلیل نیز شرکت اپل این نسخه را برای کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر ارائه نداده است.

گفتنی است که در لاگ منتشر شده همراه با این نسخه تغییرات دیگر ذکر نشده است و اپل فقط برای برطرف کردن مشکل اخیر دستگاه‌های جدید آن را آماده عرضه کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420