لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن اپل موزیک برای تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی عرضه شد

اپلیکیشن اپل موزیک برای تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی عرضه شد

پس از اپلیکیشن رسمی اپل تی وی پلاس، شرکت اپل تصمیم گرفته تا طی یک همکاری دیگر با ال‌جی، امکان دسترسی به سرویس اپل موزیک را نیز در تلویزیون‌ّهای هوشمند تولید شده این کمپانی کره‌ای فراهم آورد.

کاربرانی که از تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی استفاده می‌کنند پس از عرضه این نسخه از اپلیکیشن استریم موسیقی می‌توانند از طریق LG Content Store اپلیکیشن رسمی اپل موزیک را دریافت کرده و در صورت داشتن اشتراک، اپل ایدی خود را در این اپلیکشن وارد کنند و موسیقی‌های مختلف عرضه شده در این سرویس را گوشش کنند.

شرکت اپل تا پیش از این اپلیکیشن‌ اپل موزیک را تنها از طریق اپل تی وی در سیستم‌های صوتی و تصویری خانگی ارائه داده بود و این اولین گام اپل برای عرضه سرویس استریم موزیک خود در تجهیزات خانگی خارج از اکوسیستم خود است. تا پیش از این نیز شرکت اپل امکان دسترسی به سرویس اپل تی وی پلاس را نیز برای تلویزیون‌های هوشمند ال جی ارائه داده بود تا کاربران بتوانند از آن طریق محتوای تصویری این سرویس را نیز استریم کنند.

گفتنی است که این موضوع از طریق برخی از کاربران مشاهده شده است و شرکت اپل و ال جی هنوز به صورت رسمی در مورد این اپلیکیشن حرفی به میان نیاورده‌اند. این موضوع باعث شده تا در شرایط کنونی، مدل‌هایی از تلویزیون‌های ال جی که از این سرویس پشتیبانی می‌کنند مشخص نباشد. علاوه بر این معلوم نیست که اپل موزیک برای کدام کشورها به غیر آمریکا در دسترس کاربران تلویزیون‌های هوشمند ال جی قرار می‌گیرد.

کاربران ایرانی که از تلویزیون‌های ال جی استفاده می‌کنند، برای دسترسی به این سرویس احتمالا باید ابتدا اقدام به تغییر ریجن رابط کاربری تلویزیون خود کنند و پس از آن آی‌پی تلویزیون را به کشورهای پشتیبانی شده تغییر دهند تا از آن طریق بتوانند امکان نصب اپلیکیشن اپل موزیک را از Content Store داشته باشند.

گفتنی است برای دسترسی به اپل موزیک در تمامی دستگاه‌های پشتیبانی شده شامل آیفون، اپل واچ، آیپد، مک، اپل تی وی، تلویزیون‌های هوشمند و نسخه وب آن، نیاز به خرید اشتراک است که کاربران می‌توانند این اشتراک را از طریق گیفت کارت خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373