لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 کمبود ریزپردازنده و تاثیر آن بر فروش آیفون ۱۳

 کمبود ریزپردازنده و تاثیر آن بر فروش آیفون ۱۳

تیم کوک مدیر عامل اپل اخیرا هشدار داده که کمبود قطعات، تاثیر بسیار مهمی بر عرضه آیفون ۱۳ داشته و بر محدودیت‌های تولید آیپد و مک نیز تاثیرگذار است.

طبق گزارشی جدید از یک شرکت عضو زنجیره تامین محصولات اپل ، انتظار نمی‌رود عرضه آیفون ۱۳ با تقاضای آن تا فوریه سال آینده میلادی به تعادل برسد.

همه‌گیری کرونا، تاثیر فزاینده‌ای بر رشد تقاضا برای تراشه‌ها در بخش اتوماسیون محصولات مختلف داشته و به همین دلیل موجب کمبود تولید تراشه در سرتاسر جهان شده است.

اپل به دلیل طراحی تراشه‌های خود و قدرت خرید بالایی که دارد در مذاکرات مربوط به تامین و تولید این قطعات، نسبت به بسیاری از شرکت‌ها در اولویت قرار دارد. به هر حال این قطعات، به خصوص تراشه‌های استاندارد مثل درایورهای نمایشگر، قطعه‌ای بسیار ضروری و مهم برای صنعت کامپیوترها به شمارمی‌رود.

اپل در ماه آوریل هشدار داد که کمبود تراشه بر تولید آیپد و مک و نهایتا آیفون تاثیرگذار بوده است. تیم کوک اخیرا در یک کنفرانس تلفنی با سرمایه‌گذاران اظهار کرد که مشکلات مروبط به تامین در سه ماهه گذشته، هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد دلار برای این شرکت به همراه داشته است. در سه ماهه منتهی به تعطیلات، همه چیز غیر قابل پیش‌بینی خواهد بود، ولی اپل از اشاره کردن به دلایل آن خودداری کرد.

گزارش زنجیره تامین آیفون ۱۳

گزارش منتشر شده از دیجی‌تایمز حاکی از این است که عرضه آیفون ۱۳ در این سه ماهه و سه ماهه بعدی محدود خواهد ماند، ولی به هرحالیک کورسوی امیدی برای آینده دیده می‌شود.

بنابر گفته منابع زنجیره تامین، کمبود قطعات IC برای آیفون ۱۳ که اوایل ماه اکتبر وجود داشت، در حال برطرف شدن است. تامین‌کنندگان در حال افزایش تولید این قطعات هستند و مونتاژکنندگان تا فوریه آینده در مسیر افزایش تولید برای مواجه با افزایش تقاضا هستند. به عبارتی احتمال دارد عرضه و تقاضا در یک حالت تعادل قرار بگیرد.

اخیرا گزارشی جدید منتشر  شده که نشان می‌دهد اپل اکنون برای گرفتن جایگاه دوم عرضه گوشی‌های هوشمند در جهان از شیائومی پیشی گرفته است.

گزارش دیگری نشان می‌دهد  که سهم بازار گوشی هوشمند اپل در ایالات متحده و اروپا، رشد چشمگیری داشته است.

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420