لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مسابقه جیلبریک آیفون ۱۳ پرو در چین برگزار شد

مسابقه جیلبریک آیفون ۱۳ پرو در چین برگزار شد

بنابر گزارش‌های منتشر شده، مسابقه سالیانه جیلبریک از راه دور آیفون ۱۳ پرو با سیستم عامل آی او اس ۱۵ در کشور چین برگزار شد و تیم برنده، ۳۰۰،۰۰۰ دلار پول نقد به عنوان جایزه دریافت کرده است.

اجرای این مسابقه به سبک مسابقه جهانی Pwn2Own است که با هدف محافظت از هک شدن نرم افزار و سخت افزار کاربران برگزار می‌شود و جایزه بزرگی به برنده آن تعلق می‌گیرد. در اولین روز برگزاری این مسابقه در سال جاری، ظاهرا یک تیم با هک کردن آیفون ۱۳، برنده جایزه بزرگ این رقابت شد.

تیم Pangu، که قبلا با جیلبریک سخت افزار اپل مشهور شده، موفق به  هک  آی او اس ۱۵ و آیفون ۱۳ پرو شد. گفته شده که این تیم برای کسب جایزه و رتبه برتر در رده‌بندی این مسابقات، جیلبریک از راه دور را انجام دادند.

همان‌طور که در وب‌سایت این مسابقه مشاهده شده، شرکت کنندگان باید آیفون ۱۳ پرو را وادار به جستجوی یک آدرس اینترنتی از راه دور کنند تا بتوانند کنترل سیستم تلفن را در اختیار بگیرند. آن‌ها باید PAC mitigation « کد احراز هویت اشاره کننده» را دور بزنند که در نهایت همراه با اعطای جوایز بیشتری برای عملیات (sandbox escape) یا جیلبریک است.

بخشی از جایزه به مبلغ ۱۲۰،۰۰۰ دلار مربوط به آیفون ۱۳ پرو و اجرای کد از راه دور بود، در حالی که ۱۸۰،۰۰۰ دلار مربوط به حملات Remote Code Execution (RCE) همراه با sandbox escape بود که جمعا برای جیلبریک از راه دور مبلغ ۳۰۰،۰۰۰ دلار پاداش این مسابقه بود.

جیلبریک آیفون تنها یکی از اهداف کلی این رقابت است که شامل دستگاه‌ها و محصولات سایر شرکت‌ها می‌شود، اهداف دیگر به مواردی از جمله حمله RCE علیه سافاری در هر دو مدل مک بوک پرو با تراشه اینتل و اپل سیلیکون، گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11، Windows 10 و Google Chrome در نوت بوک ها و سایر موارد است.

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373