لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت Music Mode به کلاب‌ هاوس اضافه شد

قابلیت Music Mode به کلاب‌ هاوس اضافه شد

به تازگی مود موسیقی جدیدی به شبکه اجتماعی کلاب‌ هاوس اضافه شده که با افزایش کیفیت محتوای صوتی، از پخش صدای استریو پشتیبانی می‌کند.

برای بهبود تجربه کاربران، مود موسیقی جدیدی در کلاب‌ هاوس ارائه شده تا کاربران بتوانند هنگام اجرا در یک روم لایو، صدای بهتری داشته باشند، گرچه این قابلیت برای کاربران آی او اس در حالت بتا منتشر شده است.

هنگامی که کاربران در یک ورکشاپ آهنگ جدید شرکت می‌کنند، در حال نواختن ساز باشد یا میزبان یک دورهمی موسیقی با دوستان خود باشد، با استفاده از مد موسیقی جدید کلاب‌ هاوس، می‌توانند از پخش موسیقی با کیفیت بالا و صدای استریو لذت ببرند.

کاربران همچنین می‌توانند از تجهیزات صوتی حرفه‌ای مثل میکروفون‌های USB خارجی یا میکسر برای اجرای بهتر استفاده کنند.

همان‌طور که در یک پست وبلاگ مشاهده شده، به راحتی می‌توان از این قابلیت جدید استفاده کرد. کاربران می‌توانند هنگام صحبت کردن در یک اتاق، از طریق منوی سه نقطه بالای صفحه در قسمت audio quality، گزینه Music را انتخاب کنند.

علاوه بر اضافه شدن حالت موسیقی، تغییرات دیگری برای بهنیه‌تر شدن پلتفرم کلاب‌ هاوس ایجادشده از جمله پشتیبانی از استریو برای کلیپ‌ها که موجب افزایش کیفیت قطعات می‌شود.

با به‌روز‌رسانی جدید، نوار جستجو در بالای فید صفحه اصلی قرار گرفته که با استفاده از این نوار و ویژگی Wave، کاربران می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. مود موسیقی جدید حتی می‌تواند از قابلیت صدای فضایی هم پشتیبانی کند.

کاربران همچنین می‌توانند لینک مخصوصی در یک اتاق ایجاد کرده و آن را در دعوتنامه تقویم یا در فهرست رویدادها اضافه کرده یا به گروه ارسال کنند. گفتنی است که عکس آیکون اپلیکیشن کلاب‌ هاوس هفته گذشته در یک به‌روزرسانی تغییر کرده است.

کلاب‌ هاوس شبکه اجتماعی بر مبنای چت صوتی است که سال ۲۰۲۰ شروع به فعالیت کرده و به کاربران خود امکان می‌دهد تا صحبت‌های یکدیگر را بشنوند. این پلتفرم دارای اتاق‌هایی است که کاربران با ورود به آن اتاق‌ها می‌توانند نظرات و دیدگاه‌های افراد مختلف را مشاهده کرده و استفاده کنند.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373