لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نام‌های پردازنده M1 Pro و M1 Max در لیست محصولات کنفرانس امشب مشخص شد

نام‌های پردازنده M1 Pro و M1 Max در لیست محصولات کنفرانس امشب مشخص شد

شب گذشته اطلاعاتی از دو نام جدید از تراشه‌های اپل سیلیکون با عناوین پردازنده M1 Pro و M1 Max منتشر شده که خبرها و شایعات زیادی را میان کاربران و خبرگزاری‌ها ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش جدید نسل جدید پردازنده‌های اپل سیلیکون که به عنوان نسخه بهبود یافته از تراشه M1 شناخته می‌شود، قرار نیست با عنوان M1X رونمایی شود و اپل به جای آن از دو پردازنده با نام‌های M1 Pro و M1 Max به عنوان نسخه‌های بهبودیافته M1 رونمایی می‌کند.

شایعات گذشته از این موضوع پرده برداشته بودند که مک بوک پرو ۲۰۲۱ مجهز به پردازنده اپل سیلیکون ۱۰ هسته‌ای است که ۸ هسته‌ آن با بازدهی بالا و دو هسته کم مصرف در آن طراحی شده است. در بحث پردازش گرافیک تراشه جدید مجهز به ۱۶ تا ۳۲ هسته پردازشی خواهد بود.

در این میان برخی از شایعات پیشین بحث عرضه پردازنده M2 در سال ۲۰۲۱ را رد کرده بودند و اعلام کرده بودند که M1X همراه با یک پسوند ناشناخته به عنوان تراشه نسل جدید اپل برای محصولات کامپیوتری رونمایی و آماده عرضه خواهد شد. در گزارش اخیری که توسط یک توسعه دهنده منتشر شده و مارک گورمن، تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ نیز در مقاله‌ای به آن اشاره کرده، مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا پسوند‌های پرو و مکس به نام این تراشه‌های جدید اضافه می‌شوند.

گزارش بلومبرگ در مورد مک بوک ۲۰۲۱ نشان داده که شرکت اپل در تلاش است تا امکانات بهینه‌سازی شده‌تری را در تراشه‌های سری M اضافه کند و بر این اساس این شرکت در تلاش است تا در سال ۲۰۲۱ از نسخه‌ای بهبود یافته از تراشه‌های سال گذشته خود استفاده کند.

این اطلاعات اولین بار توسط یکی از توسعه‌دهندگان در لاگ مک او اس مانتری مربوط به محصولاتی که قرار است در کنفرانس Unleashed رونمایی شود دیده شد، این لاگ در نسخه اخر مک او اس مانتری دیده شده است که نشان دهنده آن است که این سیستم عامل قرار است از نسخه‌ای جدید از پردازنده‌های اپل سیلیکون به عنوان M1 Pro و M1 Max پشتیبانی کند.

شرکت اپل احتمالا در جریان کنفرانس Unleashed که امشب برگزار می‌شود از مک بوک پرو ۲۰۲۱ و مک مینی ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این پسوند‌های Pro و Max نیز از جمله پسوندهایی است که تا پیش از این نیز توسط اپل برای نام‌گذاری محصولات جدید مورد استفاده قرار گرفته بود و همین موضوع باعث شده تا شایعه یاد شده دور از انتظارات نباشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420