لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری ۷ فاقد درگاه ارتباطی پنهان است

اپل واچ سری ۷ فاقد درگاه ارتباطی پنهان است

بررسی‌های اولیه از اپل واچ سری ۷ نشان‌دهنده آن است که شرکمت اپل درگاه ارتباطی پنهان را از این ساعت هوشمند حذف کرده است.

اپل واچ سری ۷ به تازگی آماده تحویل به کاربرانی شده که اقدام به پیش‌خرید آن کرده‌اند و حالا افرادی که این محصول را دریافت کرده‌اند اقدام به بررسی و انتشار اطلاعات مربوط به آن با دیگر افراد از طریق اینترنت کرده‌اند. در این میان مشخص شده است که درگاه ارتباطی پنهان که در بخش زیرین بند ساعت قرار گرفته بود، در اپل واچ سری ۷ به طور کامل حذف شده است.

تا پیش از این شرکت اپل در طراحی تمامی اپل واچ‌های خود یک رابط ارتباطی پنهان را در بخش زیرین بند قرار داده بود که فقط کارکنان تعمیرگاه‌های مجاز امکان دسترسی به آن را داشتند و از آن طریق می‌توانستند مشکلات احتمالی در خصوص این ساعت هوشمند را برطرف کنند.

در اپل واچ سری ۷ حذف این درگاه ارتباطی باعث شده تا برخی از افراد ادعا کنند که شرکت اپل به طور کامل سیستم ارتباط مبتنی بر سیم را در سری جدید ساعت‌های هوشمند خود حذف کرده است. این افراد بر این باور هستند که اپل واچ سری ۷ از سیستم‌های ارتباطی بی‌سیم برای انتقال اطلاعات و ارتباط با دستگاه‌های دیگر در زمینه تشخیص مشکلات احتمالی استفاده می‌کند.

تا پیش از این نیز در اسناد به ثبت رسیده از اپل در سازمان تنظیم مقرارات ارتباطی آمریکا نشان داده بود که اپل واچ سری ۷ مجهز به سیستم ارتباطی بی‌سیم ۶۰.۵ گیگاهرترز است که اپل در زمان رونمایی از این محصول، هیچ اطلاعاتی از آن را در زمینه تبلیغات برای مشتریان مورد استفاده قرار نداده بود.

به نظر می‌رسد که شرکت اپل با تعبیه این سیستم ارتباطی به تعمیرکاران مجاز خود این امکان را داده است که از طریق ابزارهای بی‌سیم اقدام به عیب‌یابی و رفع مشکل کنند و انجام فرایندهای تعمیراتی دیگر نیازی به ارتباط سیمی از طریق درگاه پنهان در بخش زیرین بند در اپل واچ سری ۷ ندارد.

شرکت اپل در طول دو هفته گذشته به صورت محدود عرضه اپل واچ سری ۷ را به کاربرانی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند آغاز کرده و پیش‌بینی می‌شود که این محصول به زودی آماده عرضه در اپل استورهای رسمی سراسر جهان و شرکت‌های دیگر فعال در حوزه فروش محصولات اپل در کشورهای مختلف شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373