لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با دانلود غیرقانونی محتوای اپل تی وی پلاس مبارزه می‌کند

اپل با دانلود غیرقانونی محتوای اپل تی وی پلاس مبارزه می‌کند

با وجود افزایش میزان محبوبیت سرویس اپل تی وی پلاس، شرکت اپل با دانلود غیرقانونی محتوای فیلم و نمایش اپل تی وی پلاس توسط برخی وب‌سایت‌های فعال در این حوزه مبارزه می‌کند.

اپل تا قبل از عرضه اپل تی وی پلاس در نوامبر ۲۰۱۹ از مقابله با دانلود غیرفانونی محتوای عرضه شده توسط خود اجتناب می‌کرد، اما از آن زمان تاکنون دانلود غیرقانونی فیلم‌ها و نمایش‌های اپل تی وی پلاس در سرتاسر اینترنت گسترش یافته است.

دانلود غیرقانونی تجارت پرسودی را برای وب‌سایت‌های تورنت ایجاد کرده است؛ طبق گزارشی در ماه اوت ۲۰۲۱ تخمین زده شده که پنج وب‌سایت برتر در زمینه دانلود غیرقانونی، سالانه 18.3 میلیون دلار از راه درآمد تبلیغات و اسپانسرشیپ کسب کرده‌اند.

طبق گزارشی از اتحادیه ACE (Alliance for Creativity and Entertainment)، پخش محتوای ویدیویی ازطریق دانلود غیرقانونی به ۸۰ درصد رسیده و سالیانه هزینه‌ای بالغ بر ۷۱ میلیارد دلار برای شرکت‌ها ایجاد می‌کند.

اگرچه گوگل به شدت با وب‌سایت‌هایی که دانلود غیرقانونی را ارائه می‌دهند مبارزه می‌‌کند، اما اپراتورهای سایت‌ با تغییر دامنه‌ها و ریدایرکت کردن کاربران به آدرس‌های جدید مانع حذف سایت‌ها شده و لینک‌های تورنت را همچنان در دسترس نگه می‌دارند.

در یک مقاله تحقیقاتی منتشر شده در سال ۲۰۱۸، گوگل تایید کرد تا وقتی که سایت‌های ارائه دهنده خدمات دانلود غیرقانونی درآمدزایی دارند، سایت‌های جدید برای اقدام به نقض کپی‌رایت به بقای خود ادامه خواهند داد.

در حالی که اپل بیانیه واضح در زمینه مبارزه با دانلود غیرقانونی نرم افزارها ارائه کرده، اما اقدامی جدی در زمینه محتوای ویدیویی اپل تی وی پلاس نکرده است که در عوض تحت پوشش شرایط و قوانین خدمات اپل قرار می‌گیرند.

برخی از سریال‌ها و فیلم‌های محبوب و مشهور اپل حداقل ۲۰۰۰ ارسال کننده محتوای تورنت (Seeder) دارند که برای هر عنوان به ۱۲۵۰۰۰ می‌رسد. روند دانلود این محتوا نشان‌دهنده محبوبیت محتوایات نمایشی اپل نظیر تدلاسو، The morning show و سریال See است که بیشترین دانلود را داشته‌اند.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که تاکنون بیش از ۳۲۰،۰۰۰ درخواست به گوگل برای حذف محتویات ناقض کپی‌رایت اپل تی وی پلاس از نتایج جست و جوها ارسال شده است. این درخواست‌ها طبق  DMCA «قانون حق نسخه‌برداری هزاره دیجتال» در آمریکا صادر شده است.

طبق قانون DMCA اپل و شرکای تجاری این شرکت بیشتر بر مبارزه با وب‌سایت‌های گمنام با دانلود کمتر از محتوای اپل تی و پلاس متمرکز هستند و به مقابله با سایت‌های با دانلود غیر قانونی محتوای اپل تی وی پلاس در سطح وسیع‌تر تمایلی نشان نمی‌دهند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420