لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مارک گورمن عرضه مک بوک M1X در سال ۲۰۲۱ را تایید کرد

مارک گورمن عرضه مک بوک M1X در سال ۲۰۲۱ را تایید کرد

مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ در گزارش اخیر خود تایید کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در ماه اکتبر ۲۰۲۱ میلادی اقدام به رونمایی از مک بوک M1X کند.

این تحلیلگر اعلام کرده که شرکت اپل از همین حالا فرایند تولید مک بوک M1X را آغاز کرده و به زودی این محصولات را آماده عرضه به بازار می‌کند. بر اساس گزارش این تحلیلگر اپل در تلاش است تا در پردازنده M1X بیش از آنکه روی پردازش مرکزی تمرکز کند، قدرت پردازش گرافیکی را افزایش دهد. با این حال نسخه‌های پریمیوم محصولات مبتنی بر این پردازنده تا ۱۰ هسته پردازش مرکزی را در اختیار خواهند داشت و در عین حال ۱۶ تا ۳۲ هسته پردازشی گرافیکی را برای اجرای نرم افزارهای گرافیکی خواهند داشت.

مارک گورمن تاکیید کرده که مهم‌ترین تغییر در مک بوک M1X مربوط به پردازش گرافیکی است و از آن طریق شرکت اپل تصمیم دارد تا توجه کاربران حرفه‌ای نظیر گرافیست‌ها و موارد دیگر را به مک بوک‌های مبتنی بر دارزنده‌های اپل سیلیکون جذب کند.

شرکت اپل در تلاش است تا در سری‌های اولیه مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های اپل سیلیکون قدرتی بی‌بدیل را در اختیار کاربران قرار دهد و از آن طریق اطمینان کامل برای اجرای نرم افزارهای حرفه‌ای روی کامپیوترهای نسل جدید خود که بر پایه تراشه‌های ARM هستند را به مشتریان فراهم کند.

برای به دست آوردن این امر مهم شرکت اپل احتمالا قابلیت‌ها و امکاناتی را در سری جدید مک بوک‌های خود ارائه می‌دهد که هیچ یک از محصولات رقیب توان رقابت با آن‌ها را نخواهند داشت. اپل در این میان در تلاش است تا از سال ۲۰۲۲ میلادی فرایند بهینه‌سازی و بهبود کامپیوترهای مبتنی بر پروژه اپل سیلیکون را به شکلی جدی آغاز کند و نسل جدیدی از کامپیوترهای شخصی را آماده عرضه به بازار جهانی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420