لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان پیدا کردن ایرپاد پرو از طریق Find My بهبود یافت

امکان پیدا کردن ایرپاد پرو از طریق Find My بهبود یافت

شرکت اپل به تازگی یک آپدیت فریم‌ویر را برای ایرپاد پرو و ایرپاد مکس منتشر کرده است و طی آن امکان پیدا کردن این محصولات از طریق شبکه Find My را بهبود داده است. پس از نصب این به‌روزرسانی امکان پیدا کردن ایرپاد پرو و ایرپاد مکس از طریق Find My به شکلی بهبود یافته فراهم خواهد شد.

تا پیش از این شرکت اپل تنها امکان پیدا کردن ایرپادها از طریق پخش صدا، آن هم در صورتی که ایرپاد در نزدیکی کاربر بود را فراهم کرده بود. اما این به‌روزرسانی تاحدودی سازوکار Find My برای ایرپادها را تغییر می‌دهد. شماره نسخه این فریم‌ویر 4A400 است.

امکان پیدا کردن ایرپاد پرو از طریق Find My بهبود یافت

ایرپاد‌ پرو و ایرپاد مکس برخلاف ایرتگ دارای تراشه باند پهن نیستند و صرفا به ارتباط بلوتوث برای اتصال به دستگاه‌های دیگر وابسته هستند. کاربران در صورت گم کردن ایرپاد‌ها تنها می‌توانند منطقه حدودی ایرپادها را، آن هم صرفا در صورتی که دستگاه در نزدیکی و برد ارتباط بلوتوث باشد پیدا کنند.

در این میان، اپل با انتشار این به‌روزرسانی جدید امکان پیدا کردن ایرپاد پرو و ایرپاد مکس از طریق Find My را دقیق‌تر کرده است. در سند پشتیبانی منتشر شده از طریق این آپدیت فریم‌ویر مشخص شده که کاربران می‌توانند مکان ایرپاد‌ها را به شکلی دقیق‌تر در اپلیکیشن Find My و در نقشه آن پیدا کنند. با این حال هنوز این روش دقتی که ایرتگ برای مکان‌یابی مورد استفاده قرار ‌می‌دهد را ندارد.

گفتنی است که آپدیت فریم‌ویر ایرپادها به صورت خودکار انجام می‌شود و کاربران امکانی برای دریافت اجباری این به‌روز‌رسانی‌ها ندارند. تنها راهکاری که کاربران برای دریافت به‌روزرسانی‌ها می‌توانند مورد استفاده قرار دهند، اتصال مداوم آیفون و ایرپاد به یکدیگر و اتصال به اینترنت پرسرعت وای‌فای است که احتمال دریافت خودکار این به‌روزرسانی را افزایش می‌دهد. گفتنی است که اپل اطلاعات دیگری در مورد مشخصات و تغییرات این فریم‌ویر ارائه نداده است و صرفا بررسی‌های انجام شده از نسخه فریم‌ویر عرضه این آپدیت را مشخص می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420