لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعویض صفحه نمایش آیفون ۱۳ ممکن است باعث خرابی فیس آیدی نشود


یک ویدیوی جدید از نحوه انجام تعمیرات منتشر شده که نشان دهنده عدم خرابی فیس ایدی بعد از تعویض صفحه نمایش آیفون ۱۳ است.

وب سایت iCorrect انتشار دهنده این ویدیو است که در توضیحات آن در بلاگ رسمی خود نوشته که فیس ایدی در صورت انجام عملیات تعمیراتی ناقص نمایشگر با مشکل مواجه می‌شود. این در حالی است که وب‌سایت iFixit تا پیش از این ادعا کرده بود که تغییر نمایشگر حتی در صورت استفاده از قطعه اورجینال تولید شده توسط اپل که در یک آیفون ۱۳ دیگر مورد استفاده قرار گرفته بود نیز با مشکل فیس آیدی مواجه می‌شود.

وب سایت iCorrect در این ویدیوی جدید ادعا کرده که طی تحقیقات انجام شده، ارتباط آیفون با نمایشگر از طریق یک میکروچیپ انجام می‌شود که در بخش پشت نمایشگر قرار گرفته است. این میکروچیپ یک مدار داخلی دارد که کامپوننت‌هایی نظیر رابط لمسی و فیس آیدی در آن قرار گرفته است. در صورت عدم برقراری ارتباط به شکل درست در زمان تعویض صفحه نمایش آیفون ۱۳ فیس آیدی دیگر به درستی کار نخواهد کرد. همین موضوع البته باعث شده تا برخی از تعمیر کاران نیاز به انجام فرایند پیچیده‌تری برای تعویض نمایشگر داشته باشند، اما از نظر دیدگاه وب‌سایت یاد شده این امر امکان پذیر است. آی سی ارتباطی آیفون ۱۳ تنها به عنوان یک ابزار ارتباطی برای بخش True Tone کار می‌کند این موضوع به معنای آن است که با این ارتباط تنها نور نمایشگر به درستی عمل می‌کند.

با توجه به این موضوع می‌توان امیدوار بود که با وجود سخت‌تر شدن فرایند انجام تعمیرات، کاربران همچنان شانس دریافت خدمات مربوط به تعویض صفحه نمایش را دارند و می‌توانند به بهترین نحو از آیفون خود پس از دریافت این خدمات تعمیراتی استفاده کنند.

اپل با وجود تمامی این اطلاعات و بررسی ها هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه انجام تعمیر نمایشگر آیفون‌های جدید را ارائه نداده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373