لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گواهی واکسن کرونای اپل توسط سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف پذیرفته می‌شود

گواهی واکسن کرونای اپل توسط سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف پذیرفته می‌شود

اپل در توسعه نسخه‌های جدید اپلیکیشن Apple Health امکان ارائه گواهی واکسن کرونا را فراهم آورده است و حالا مشخص شده که گواهی واکسن کرونای اپل توسط سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف پذیرفته شده است.

شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز به تازگی اعلام کرده که گواهی واکسن کرونای اپل که برای هر کاربر در اپلیکیشن Apple Health ارائه می‌شود را برای انجام سفر‌های مختلف می‌پذیرد. کاربران کافی است در اپلیکیشن Apple Wallet اسناد مربوط به Apple Health را مشاهده و آن را برای دریافت بلیت پرواز مورد استفاده قرار دهند.

در حال حاضر در بسیاری از کشورها از جمله آمریکا برای انجام سفر‌های مختلف مسافرین باید گوهی واکسن کرونا را همراه داشته باشند. شرکت اپل با ارائه کارت‌های دیجیتالی و مجازی امکان دریافت سریع بلیت را برای افرادی که واکسن زده‌اند فراهم کرده است.

شرکت یونایتد ایرلاینز اعلام کرده که به سادگی کاربران می‌توانند برای دریافت بلیت نسخه مجازی این گواهی را از اپل والت دریافت و آن را برای خرید اینترنتی بلیت هواپیما دریافت کنند. این موضوع باعث می‌شود تا برای دریافت واکسن به سادگی کاربران بتوانند بدون نیاز به انجام فرایندهای ویژه قانونی، به سادگی امکان دریافت بلیت هواپیما را داشته باشند. گفتنی است که این قابلیت فعلا توسط برخی از شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی پذیرفته شده است، اما قرار است در آینده نزدیک این امکانات به شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر نیز انتقال پیدا کند و آن‌ها نیز بتوانند امکاناتی ویژه در زمینه دریافت گواهی واکسن کرونا از طریق سرویس‌های دیجیتالی شرکت‌های مختلف مثل اپل را داشته باشند.

گفتنی است که اپلیکیشن Health به عنوان یکی از سرویس‌های تایید شده شرکت اپل امکاناتی ویژه برای تسهیل روند درمان، ارائه خدمات فوریت پزشکی و موارد دیگر را فراهم می‌آورد.

در حال حاضر اغلب شرکت‌های مسافرتی برای ارائه خدمات ویژه خود نیاز به گواهی واکسن کرونا دارند

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420