لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت تلگرام به رفع مشکل پخش فایل‌های صوتی منتشر شد

آپدیت تلگرام به رفع مشکل پخش فایل‌های صوتی منتشر شد

توسعه دهندگان تلگرام تنها چند روز پس از عرضه نهایی آی او اس ۱۵ آپدیت جدید این پیام‌رسان را آماده عرضه کرده‌اند. این به روزرسانی از همین حالا از طریق اپ استور قابل دانلود و نصب است.

تلگرام از زمان عرضه نسخه‌های بتای آی او اس ۱۵ با یک مشکل ویژه برای پخش محتوای صوتی همراه بود. کاربرانی که این نسخه جدید از سیستم عامل را دانلود و نصب کرده‌ بودند امکان دسترسی به موسیقی‌های منتشر شده در تلگرام را نداشتند. این باگ کاربردی تا جایی باعث محدودیت دستگاه‌های اجراکننده نسخه جدید آی او اس می‌شد که حتی در صورت ذخیره موسیقی‌ها و دانلود کامل آن‌ها همچنان کاربران امکان اجرای موسیقی‌ها را نداشتند.

مشکل یاد شده باعث شده بود تا در صورتی که کاربران نیاز به اجرای یک محتوای صوتی از تلگرام را داشتند، باید فایل مربوطه را در اپلیکیشن Files ذخیره می‌کردند و پس از آن اقدام به پخش آن از طریق اپلیکیشن دیگر می‌کردند. در این میان بسیاری از کاربران برای دسترسی به محتوای صوتی و به خصوص موسیقی‌ها از تلگرام استفاده می‌کردند که مشکل یاد شده دردسرهای ویژه‌ای را برای آن‌ها درست کرده بود.

توسعه دهندگان تلگرام از چند ساعت پیش به روز رسانی جدیدی را برای رفع این مشکل منتشر کرده‌اند. این به روز رسانی که از همین حالا از طریق اپ استور قابل دانلود و نصب است، محدودیت‌های مربوط به پخش محتوای صوتی را از تلگرام حذف می‌کند. این موضوع در نهایت باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت بهینه و کاربردی و برای بار دیگر همانند گذشته از موسیقی‌های خود در تلگرام استفاده کنند و امکان اجرای آن را داشته باشند.

در صورتی که به آی او اس ۱۵ مهاجرت کرده‌اید و به این مشکل برخورده‌اید، می‌توانید با دانلود و نصب به روز رسانی جدید از طریق اپ استور برای بار دیگر به موسیقی‌های خود دسترسی داشته باشید. گفتنی است که برای برطرف کردن این مشکل آپدیت کردن اپلیکشن کافی است و نیازی به پاک کردن و نصب دوباره آن وجود ندارد.

آپدیت تلگرام

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373