لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ردیابی دینامیک سر ایرپاد پرو در آی او اس 15 به اپل موزیک اضافه شد

ردیابی دینامیک سر ایرپاد پرو در آی او اس 15 به اپل موزیک اضافه شد

همان‌طور که اپل در ماه ژوئن وعده داده بود، با ارائه آی او اس 15، قابلیت ردیابی دینامیک سر در ایرپاد پرو و ایرپاد مکس برای کاربران اپل موزیک آماده عرضه شده است.

اپل به فاصله کوتاهی بعد از کنفرانس 2021 WWDC که در ماه ژوئن برگزار شد، پشتیبانی از صدای فضایی را در اپل موزیک ارائه کرد. با استفاده از فناوری Dolby Atmos، این قابلیت از فیلترهای صوتی جهت‌دار و نوسانات فرکانس استفاده می‌کند تا یک فضای صوتی سه بعدی را برای استفاده در هدفون شبیه‌سازی کند.

قابلیت ردیابی دینامیک سر در ایرپاد پرو یا ایرپاد مکس با استفاده از اطلاعات دریافتی از شتاب‌سنج داخلی اقدام به ردیابی موقعیت سر شنونده می‌کنند. نتیجه این کار باعث می‌شود تا شنونده احساس حضور در یک استادیوم یا سالن کنسرت را داشته باشد. هنگامی که کاربر سر خود را به هر طرف برگرداند، میدان صوتی هم به راست یا چپ چرخیده تا موقعیت خود را در فضای ایجاد شده به صورت مجازی حفظ کند.

لازم به ذکر است که همزمان با معرفی قابلیت صدای فضایی در کنار آی او اس 14 در سال 2020، ردیابی دینامیک سر برای پشتیبانی از محتوای موسیقی معرفی شد، اما تاکنون در اپلیکیشن اپل موزیک قابل استفاده نبوده است. طبق اسناد پشتیبانی اپل، اکنون با انتشار آی او اس 15، این قابلیت توسط سرویس استریم موسیقی اپل پشتیبانی می‌شود.

کاربران برای استفاده از ویژگی ردیابی دینامیک سر در اپل موزیک، باید ایرپاد پرو یا ایرپاد مکس را در اختیار داشته باشند. ایرپادهای نسل اول و دوم و سایر هدفون‌ها مثل محصولات برند بیتس، بدون استفاده از این ویژگی، فقط از قابلیت صدای فضایی عرضه شده‌اند

اپل اخیرا سیستم عامل جدید خود آی او اس 15 را با برخی ویژگی‌های جدید در اختیار کاربران قرار داده است. قابلیت‌های کاربردی سیستم عامل جدید اپل شامل Live Text، Visual Look Up، Focus، Apple Maps ارتقا یافته، طراحی مجدد سافاری و سایر موارد است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420