لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عکاسی ماکرو در لنز التراواید آیفون ۱۳ پرو فعلا خاموش نمی‌شود

عکاسی ماکرو در لنز التراواید آیفون ۱۳ پرو فعلا خاموش نمی‌شود

لنز التراواید آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو در اپلیکیشن Camera دارای یک قابلیت ویژه با عنوان عکاسی ماکرو است و حالا مشخص شده که این قابلیت غیرقابل خاموش شدن است.

عکاسی ماکرو یکی از قابلیت‌‌های ویژه‌ای است که شرکت اپل در توسعه دوربین آیفون ۱۳ پرو آماده عرضه به کاربران کرده است. در زمان کار کردن با اپلیکیشن دوربین آیفون ۱۳ پرو کاربران کافی است دوربین را روی لنز الترا واید گذاشته و دوربین را به سوژه نزدیک کنند تا عکس ماکرو به ثبت برسد. در این میان شرکت اپل امکان سوئیچ خودکار حالت عکاسی التراواید و ماکرو را به کاربران ارائه نداده است و امکان غیرفعال‌سازی آن در زمان استفاده از دوربین التراواید وجود ندارد.

این موضوع به معنای آن است که در صورت عکس‌برداری با دوربین لنز التراواید، اگر دستگاه به یک سوژه نزدیک شود، به صورت خودکار روی حالت ماکرو قرار می‌گیرد و کاربر امکان غیرفعال کردن آن را ندارد.

در این میان مجله اینترنتی Input Mag این محدودیت ویژه را طی ویدیوی بررسی خود مشخص کرد و پس از آن شرکت اپل در واکنش به این گزارش اعلام کرد که در مدت زمانی کوتاه آپدیتی را برای برطرف کردن این محدود عرضه می‌کند. در این گزارش آمده بود که لنز التراواید به صورت خودکار از روی 1X روی عکاسی ماکرو و فوکوس خودکار روی یک سوژه می‌رود.

اپل در نهایت اعلام کرده که تنظیمات مربوط به لنز التراواید و قابلیت ماکرو به زودی و تا پیش از پایان یافتن پاییز ۲۰۲۱ میلادی آماده عرضه به کاربران خواهد شد. اپل تاکیید کرده که در حال اضافه کردن یک قابلیت ویژه با عنوان Lock Camera در بخش Settings > Camera است که از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت بهینه و کاربردی اقدام به تنظیم دوربین به آن صورتی که خودشان تمایل دارند کنند. اپل ممکن است در عرضه آی او اس ۱۵.۱ این محدودیت را بردارد و آپشن جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420