لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به کاربران ایرپاد پرو شش ماه اپل موزیک رایگان می‌دهد

اپل به کاربران ایرپاد پرو شش ماه اپل موزیک رایگان می‌دهد

شرکت اپل به تازگی آی او اس ۱۵ را آماده عرضه کرده است و حالا مشخص شده که کاربرانی که ایرپاد پرو را در اختیار داشته باشند و به این نسخه از سیستم عامل جدید شرکت اپل مهاجرت کرده باشند، شش ماه اکانت اپل موزیک رایگان ارائه می‌دهد.

شرط استفاده از این تخفیف ویژه، داشتن ایرپاد پرو، عدم استفاده و فعال سازی سرویس اپل موزیک و اجرای آی او اس ۱۵ روی آیفون است.

بررسی‌های ان آی سی نشان داده که کاربرانی که از سری آیفون ۱۲ به بعد استفاده می‌کنند و ایرپاد پرو را در اختیار دارند، می‌توانند پس از دانلود و نصب آی او اس ۱۵ سرویس اپل موزیک را برای مدت شش ماه در اختیار خواهند داشت. این امکان پس از نصب نسخه یاد شده به صورت خودکار پیشنهاد می‌شود و کاربران نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

گفتنی است که شرکت اپل برای دارندگان اپل واچ‌های جدید امکان مشابهی را ارائه داده و طی آن امکان دسترسی به سرویس اپل فیتنس پلاس را فراهم می‌آورد. در صورتی که کاربران اپل واچ را در اختیار داشته باشند، پس از دانلود و نصب این نسخه جدید از سیستم عامل آیفون‌ها امکان دسترسی به محتوای ورزشی اپل فیتنس پلاس را خواهند داشت.

گفتنی است که تمامی سرویس‌های یاد شده، شامل اپل موزیک و فیتنس پلاس برای دسترسی مبلغ مشخصی را برای اشتراک نیاز دارند که در صورت استفاده از این پیشنهاد ویژه به صورت رایگان، البته برای مدت زمانی مشخص قابل استفاده و دسترسی خواهند بود.

شرکت اپل این پیشنهاد ویژه را به این منظور ارائه داده تا کاربران بتوانند بدون محدودیت‌‌های مالی بتوانند از قابلیت‌هایی نظیر صدای فضایی و موسیقی‌های باکیفیت Lossless را تست کنند. گفتنی است که قابلیت صدای فضای به صورت ویژه برای کاربران ایرپاد پرو و ایرپاد مکس عرضه شده است و برای دسترسی به آن سرویس اپل موزیک در کنار دستگاه‌های ویژه شرکت اپل الزامی است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420