لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت iOS 15 با مشکل ذخیره‌سازی برای برخی از کاربران همراه شد

آپدیت iOS 15 با مشکل ذخیره‌سازی برای برخی از کاربران همراه شد

آپدیت iOS 15 به تازگی آماده عرضه به صورت عمومی شده است و حالا برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که بعد از نصب این نسخه با چالش ذخیره‌سازی مواجه شده‌آند.

تنها دو روز از زمان عرضه نهایی این به‌روزرسانی گذشته است و حالا کاربران اعلام کرده‌اند که یک باگ کاربردی باعث شده تا آن‌ها با مشکل ویژه‌ای مواجه شوند. آیفون به صورت خودکار و بدون هیچ دلیل منطقی ارور پر بودن ذخیره‌سازی را نشان می‌دهد. این در حالی است که در بخش ذخیره‌سازی، هیچ مورد مشکوکی برای پر شدن ذخیره‌سازی وجود نداشته است.

این موضوع توسط بسیاری از کاربران در توییتر منتشر شده است و حتی برخی از کاربران به بخش پشتیبانی اپل نیز پیام داده‌اند و موضوع را مطرح کرده‌اند، با این حال موضوع یاد شده هنوز برطرف نشده است.

پیام پر شدن آیفون در حالی در آپدیت iOS 15 منتشر شده که بسیاری از آیفون‌ها ذخیره‌سازی‌شان کمتر از نصف پر شده و با این ارور مواجه می‌شوند. بخش پشتیبانی اپل نیز هیچ راهکار خاصی را به کاربران ارائه نداده است و تنها اعلام کرده که آیفون را چندین بار ریستارت کنند که این موضوع مشکل یاد شده را برطرف نکرده است.

در صورتی که این مشکل برای کاربران ایجاد شده باشد، کاربران هیچ راهی برای برطرف کردن آن در اختیار نخواهند داشت و نمی‌توانند بدون مشکل از دستگاه خود استفاده کنند. با این حال به نظر می‌رسد که نسخه بعدی که پس از آپدیت  iOS 15 عرضه می‌شود این مشکل را برطرف کند. با این حساب و با توجه به محدودیت اپل در زمینه برطرف سازی این مشکل از طریق راهکارهای داخلی به نظر می‌رسد که کاربران دو راهکار را در اختیار دارند. راهکار اول انتظار برای عرضه آپدیت ۱۵.۱ سیستم عامل آی او اس است. راهکار بعدی که تا حدودی دشوار است، داون گرید کردن به ابتدایی ترین روش ممکن است که نیاز به بکاپ گرفتن از تمامی اطلاعات و ریستور دوباره آن روی دستگاه است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373