لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فروش آیفون ریفربیشد را در کانادا آغاز کرد

اپل فروش آیفون ریفربیشد را در کانادا آغاز کرد

اپل اکنون فروش آیفون ریفربیشد را در بخش Certified Refurbished فروشگاه آنلاین خود در کانادا آغاز کرده و به خریداران این کشور روش مقرون به صرفه‌تری برای خرید آیفون به صورت آنلاین ارائه کرده است.

اپل از سال 2016 تاکنون فروش مدل‌های مختلف آیفون ریفربیشد را به صورت آنلاین در ایالات متحده آغاز کرده است. با وجود اینکه اپل مدت‌ها است که آیپد و مک ریفربیشد را در فروشگاه کانادای خود به فروش رسانده، ولی این اولین باری است که مشتریان کانادایی از تخفیف خرید آیفون‌های بازسازی شده برخوردار شده‌اند.

تا پیش از این برخی مشتریان کانادایی که خواهان خرید آیفون با قیمت پایین‌تر بودند، باید منتظر معاملات شخص ثالث یا خرید دستگاه‌های ریفربیشد از خرده فروشی‌های شخص ثالث می‌ماندند، اما اکنون تصمیم اپل برای  فروش آنلاین آیفون ریفربیشد با استقبال چشمگیری توسط خریداران کانادایی مواجه می‌شود.

محصولات ریفربیشد اپل از جمله آیفون، به صورت آزمایش شده، تمیز، دارای گواهی و یک سال گارانتی هستند. همچنین آیفون‌های ریفربیشد دارای یک باتری جدید و قاب پشتی نو برای بدنه بوده و هیچ گونه خط و خش یا آسیب جزئی هم ندارند.

مشتریان کانادایی اکنون می‌توانند از بین مدل‌های متنوع آیفون‌های ریفربیشد از جمله آیفون XS، XS Max، آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس با حداکثر 560 دلار کانادا نسبت به قیمت معمولی و رایج انتخاب و خریداری کنند. لازم به ذکر است که با عرضه و فروش آیفون‌های 13 که به تازگی معرفی ورونمایی شده‌اند، انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 12 هم در لیست فروش آیفون ریفربیشد اپل قرار بگیرند.

نکته قابل ملاحظه این است که آیفون‌های ریفربیشد در پروسه کامل تولید وارد شده و تمام معایب احتمالی آن‌ها برطرف می‌شود. همچنین پروسه فراوری و رفع عیوب‌ این آیفون‌ها کاملا رایگان انجام شده و هزینه‌ای بابت آن از مشتری دریافت نمی‌شود. با توجه به اینکه آیفون‌‌های بازسازی شده با بسته بندی کامل روانه بازار می‌شوند، بهترین روش برای تشخیص ریفربیشد بودن دستگاه این است که به شماره مدل آن توجه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420