لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هرآنچه از آیپد ایر ۲۰۲۲ در کنفرانس بهار انتظار می‌رود

هرآنچه از آیپد ایر ۲۰۲۲ در کنفرانس بهار انتظار می‌رود

اپل در حال کار روی بر نسخه آپدیتی از آیپد ایر برای سال جاری، ۲۰۲۲ است و انتظار می رود در رویداد هشتم مارس در بهار امسال عرضه شود. گرچه انتظار تغییرات زیادی در آیپد جدید نمی‌رود، ولی برخی موارد وجود دارد که در این متن به آن‌ها پرداخته شده است.

طراحی

به نظر می‌رسد طراحی آیپد ایر ۲۰۲۲ با مدل فعلی یکسان باشد و تغییری در ظاهر آن ایجاد نشود. احتمال دارد اپل بر تنوع رنگ از جمله سیلور، خاکستری فضایی، رزگلد، سبز و آبی آسمانی در محصول جدید متمرکز باشد تا از آیپد ایر فعلی کمی متمایز بشود.

هرآنچه از آیپد ایر ۲۰۲۲ انتظار می رود

ممکن است آیپد ایر همانند آیپد پرو، دارای طراحی تمام صفحه باشد که احتمالا مجهز به فیس آیدی نیست، در عوض تاچ آیدی در دکمه پاور را به منظور احراز هویت استفاده می‌کند. همچنین نمایشگر 10.9 اینچی و پورت USB-C خواهد داشت.

با وجودی که ممکن است تغییر فیزیکی در آیپد ایر جدید ارائه نشود، ولی ممکن است ویژگی‌های آیپد مینی ۶ را به همراه داشته باشد.

اتصال  5G

مشابه آیپد مینی جدید، آیپد ایر آپدیت شده با داشتن تراشه 5G، می‌تواند از اتصالات شبکه 5G بهره‌مند شود. تراشه موجود در آیپد مینی محدود به شبکه‌های sub-6GHs 5G به جای شبکه سریع‌تر mmWave 5G خواهد بود. بنابراین ممکن است این محدودیت در آیپد ایر نیز وجود داشته باشد، هرچند قطعیتی ندارد.

هرآنچه از آیپد ایر ۲۰۲۲ انتظار می رود

sub-6GHs 5G قابل دسترسی‌ترین نسخه 5G است که در مناطق شهری، حومه و روستایی سرتاسر ایالات متحده و سایر کشورها یافت می‌شود، در حالی که mmWave 5G به لحاظ دسترسی و برد، محدودتر است.

شرکت‌های مخابرات آمریکایی AT&T و ورایزون اخیرا شبکه 5G را با طیفی از باند C گسترش داده‌اند که دسترسی به شبکه mmWave در ایالات متحده را بهبود می‌بخشد، بنابراین احتمال دارد اپل هنگام آپدیت آیپد ایر آن را در نظر بگیرد.

آپدیت پردازنده

پیش‌بینی می‌شود آیپد ایر مجهز به همان تراشه شش هسته‌ای A15 باشد که در آیپد مینی ۶ و مدل‌های آیفون ۱۳ به کار رفته است.

پردازنده در آیپد ایر ۲۰۲۲

قابلیت Center Stage و دوربین فیس تایم

شایعات نشان می‌دهند آیپد ایر مجهز به دوربین جلویی اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی خواهد شد که با قابلیت Center Stage کار خواهد کرد، این ویژگی اولین بار در آیپد پرو و آیپد مینی ۶ معرفی و رونمایی شد.

فیس تایم در دوربین آیپد ایر ۲۰۲۲

هنگامی که کاربر در حال ویدیوکال با فیس تایم است، Center Stage برای حفظ فوکوس و فریم در فیس تایم طراحی شده است. دوربین جلویی با زاویه وسیع، فضای بیشتری را نشان می‌دهد، در حالی که پردازنده داخلی آیپد می‌تواند کاربر را در جلو، مرکز یا حتی هنگام حرکت نگه دارد. همچنین اگر بیش از یک نفر در ویدیوکال حضور داشته باشند، دوربین می‌تواند همه افراد فعال در مکالمه را نشان دهد. دوربین پشتی نیز ممکن است با حفظ تنظیمات تک لنز، مجهز به یک فلاش quad-LED True Tone بشود.

سایر ویژگی‌ها

بعید به نظر می‌رسد تغییر قابل ملاحظه‌ای در عمر باتری آیپد ایر جدید ارائه شود. پورت USB-C همچنان وجود دارد که با اکسسوری‌های اپل مثل کیبورد و اپل پنسل ۲ سازگار خواهد شد.

اپل پنسل در آیپد ایر ۲۰۲۲

قیمت‌گذاری و تاریخ عرضه

احتمالا قیمت آیپد ایر جدید با فعلی یکسان خواهد بود. قیمت مدل‌های موجود ۵۹۹ دلار برای ۶۴ گیگابایت و قیمت ۷۴۹ دلار برای ۲۵۶ گیگابایت است. شایعات نشان می‌دهند که آیپد ایر جدید همزمان با عرضه نسخه جدید آیفون SE در رویدادی در ماه مارس معرفی و سپس عرضه خواهند شد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420