لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید سیگنال با حفظ مکالمات در تغییر شماره و گوشی منتشر شد

آپدیت جدید سیگنال با حفظ مکالمات در تغییر شماره و گوشی منتشر شد

آپدیت جدید اپلیکیشن پیام‌رسان سیگنال با قابلیت بزرگ حفظ مکالمات کاربر بعد از تغییر شماره و گوشی و بدون نیاز به ایجاد اکانت جدید، منتشر می‌شود.

اپلیکیشن پیام‌رسان رمزگذاری شده سیگنال به‌تازگی و به همراه ویژگی قابل انتظاری از جمله نگهداشتن و حفظ مکالمات جاری در زمان تغییر تغییر شماره و گوشی، آپدیت شد.

مکالمات در سیگنال با رمزگذاری نظیر به نظیر انتقال پیدا می‌کنند و با فضای ابری همانند تلگرام همگام‌سازی نمی‌شود، بنابراین اگر کاربر شماره گوشی خود را به هر دلیلی تغییر دهد، مکالمات شماره قبلی حذف می‌شوند.

در آپدیت اخیر، سیگنال روش جدیدی ارائه داده که به کاربران اجازه می‌دهد شماره گوشی خود را بدون ایجاد اکانت و پروفایل جدید یا حتی از دست دادن مکالمات یا حتی عضویت در گروه‌ها، تغییر دهند.

کاربران برای تغییر شماره تلفنی که در اکانت سیگنال نیز ثبت شده، باید به شماره قدیمی و جدید برای تایید این تغییر دسترسی داشته باشند. همچنین کاربر باید قبل از به‌روز کردن اکانت جدید، شماره قبلی را در سیگنال فعال کند تا مخاطبین در سیگنال از این تغییر باخبر شوند.

کاربرانی که بخواهند از آپدیت جدید سیگنال بهره‌مند شوند، باید نسخه اندورید 5.27.1 و آی او اس 5.30.6 را روی گوشی خود نصب کنند. کاربران می‌توانند آخرین نسخه سیگنال را از طریق اپ استور و به صورت رایگان دانلود کنند.

سیگنال پلتفرم پیام‌رسان با متن باز است که در اندروید، آی او اس و دسکتاپ، امکان ارسال پیام‌های متنی، صوتی و ویدیویی را فراهم می‌کند. سیگنال به دلیل رمزگذاری نظیر به نظیر، امن‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان دنیا نامیده شده است. به دلیل امنیت بالای این پلتفرم، مجلس سنای آمریکا برای سناتورها امکان استفاده از آن را آزاد کرد.

برخی ویژگی‌ها در سیگنال دقیقا در نقطه مقابل تلگرام قرار می‌گیرد. به عنوان مثال تعداد اعضای یک گروه در سیگنال تا ۱۰۰۰ نفر می‌رسد، در حالی که در تلگرام به بیش از ۲۰۰ هزار عضو هم می‌رسد، اما هنگام صحبت از امنیت، سیگنال بر تلگرام برتری دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت