لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل یک استار‌تاپ موسیقی هوش مصنوعی را خرید

اپل یک استار‌تاپ موسیقی هوش مصنوعی را خرید

بر اساس گزارشی از بلومبرگ، اپل استار‌تاپ موسیقی هوش مصنوعی را خریداری کرده است و تصمیم دارد تا از هوش مصنوعی برای خلق موسیقی متن سفارشی‌سازی شده و موسیقی وابسته به شرایط استفاده کند.

فناوری موسیقی هوش مصنوعی می‌تواند ساز و کار موسیقی را به منظور ارائه راه حل صوتی سفارشی برای بازاریاب‌ها، ناشران، متخصصان تناسب اندام و آژانس‌های تبلیغاتی توسعه دهد.

این فناوری، زمینه پویایی را ایجاد می‌کند که بر مبنای تعامل کاربر تغییر می‌یابد. به عنوان مثال موسیقی طی یک تمرین ورزشی می‌تواند براساس ضربان قلب و با شدت تمرین تغییر کند. موسیقی هوش مصنوعی قابلیتی را توصیف می‌کند که به تبلیغ‌کنندگان امکان خلق صدایی مطابق با کاراکتر کاربر مثل خلق و خو، می‌دهد.

وب‌سایت موسیقی هوش مصنوعی که دیگر کار نمی‌کند، قبلا در صفحه لینکدین خود اشاره کرده بود که این روش ماموریتی برای تعریف دوباره نحوه خلق، تعامل و تجربه موسیقی است.

اپل می‌گوید: موسیقی هوش مصنوعی به برندها، توسعه‌دهندگان و ماجراجویان صوتی اجازه دسترسی به آرشیو موسیقی هوشمند ما را می‌دهد. هدف ما این است که به مصرف کنندگان قدرت انتخاب موزیکی که می‌خواهند را ارائه بدهیم.

بنابر گزارشی از بلومبرگ، اپل در هفته اخیر، فرایند خرید شرکت بریتانیایی موسیقی هوش مصنوعی را تکمیل کرد، ضمن اینکه این شرکت قبلا با ده‌ها کارمند فعالیت کرده است.

اپل می‌تواند از فناوری موسیقی هوش مصنوعی به روش‌های متعددی استفاده کند، از جمله آهنگ‌هایی را که بر مبنای ریتم قلب آپدیت می‌شوند برای اپل فیتنس پلاس استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است که شرکت گوگل پروژه‌ای با پلتفرم منبع باز در دست دارد که برای نوشتن و اجرای موسیقی، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

این فناوری نقش مهمی در مرتب‌سازی آهنگ‌ها و پیشنهاد آهنگ مناسب به کاربر دارد، همچنین می‌تواند به موسیقی‌دان در خلق قطعه‌های موسیقی کمک کند.

ناگفته نماند که براساس موسیقی هوش مصنوعی، کیفیت فیلم‌ها برمبنای موسیقی متن تعیین می‌شوند. محققان با استفاده از این فناوری به تجزیه و تحلیل موسیقی متن فیلم می‌پردازند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427