لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو ۲۰۲۲ مجهز به شارژ بی‌سیم و لوگوی بزرگتر اپل در بخش پشتی می‌شود

آیپد پرو ۲۰۲۲ مجهز به شارژ بی‌سیم و لوگوی بزرگتر اپل در بخش پشتی می‌شود

یکی از شایعات منتشر شده اخیر در مورد آیپد پرو ۲۰۲۲ ادعا می‌کند که شرکت اپل در تلاش است تا با اعمال تغییراتی در بدنه پشتی دستگاه، امکان اتصال به شارژ بی‌سیم را به این محصول بیاورد.

این گزارش که توسط 9to5mac منتشر شده نشان می‌دهد که اپل فرایند طراحی و توسعه آیپد با پنل پشتی کامل شیشه‌ای را کنار گذاشته است که دلیل این موضوع افزایش احتمال شکسته شدن بدنه دستگاه است. منابع خبری آگاه ادعا کرده‌اند که اپل در تلاش است تا با بزرگتر کردن لوگوی پشتی دستگاه و استفاده از شیشه در آن، امکان تعبیه کویل شارژ بی‌سیم را در آیپد فراهم آورد.

اپل برای توسعه و تعبیه سیستم شارژ بی‌سیم در آیپد چالش‌های زیادی را پیش‌رو دارد. استفاده از پنل پشتی تمام شیشه‌ای شبیه به آنچه تا پیش از این در آیفون‌ها دیده شده، باعث کاهش سطح مقاومت دستگاه می‌شود. از طرف دیگر یک کویل امکان شارژ بی‌سیم آیپد از تمامی بخش‌های پنل پشتی را فراهم نمی‌کند. همین موضوعات باعث می‌شود تا شرکت اپل احتمالا به دلیل محدودیت‌های ویژه فرایند عرضه این قابلیت در نسل جدید آیپدها را با کمی تاخیر همراه کند.

یکی از منابع آگاه همچنین ادعا کرده که نمونه اولیه آیپد پرو ۲۰۲۲ را بررسی کرده که در آن لوگوی اپل با سایزی بزرگ‌تر و البته طراحی شیشه‌ای تعبیه شده است. این منبع آگاه اعلام کرده که سرعت شارژ آیپد پرو ۲۰۲۲ به صورت بی‌سیم از آیفون‌ها بیشتر است. همچنین مگنت‌های به کار رفته در مگ سیف آیپد قرار است قدرت بیشتری در مقایسه با سیستم مگ سیف در آیفون‌ها داشته باشند.

در این گزارش البته ادعای مطرح شده از منابع خبری تایید یا رد نشده و اعلام شده که شاید شرکت اپل هرگز آیپد پرو ۲۰۲۲ با پنل پشتی شیشه‌ای را تولید نکند. با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت در تلاش است تا سیستم شارژ بی‌سیم را نزدیک به پنج سال پس از عرضه در آیفون‌ها، آماده عرضه در آیپد پرو نیز بکند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427