لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فورتنایت بعد از دو سال به آیفون بازمی‌گردد

فورتنایت بعد از دو سال به آیفون بازمی‌گردد

در حالی که هنوز دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز تمام نشده و همچنان نیز تمایلی برای بازگشت فورتنایت به اپ استور نیست، اما قرار است این بازی در سطح گسترده برای کاربران آیفون آماده عرضه شود.

سرویس GeForce NOW که توسط انویدیا آماده عرضه شده قرار است امکان اجرای بازی‌های مختلف از جمله فورتنایت را از طریق پردازش ابری به کاربران دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس و آیپد او اس ارائه دهد. انویدیا در نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی از پشتیبانی سافاری برای این سرویس سخن به میان آورد؛ اما تا به امروز بسیاری از بازی‌های پرطرفدار را آماده عرضه در این سرویس کرده بود که البته در میان آن‌ها عناوین اختصاصی اپیک گیمز وجود نداشت. حال انویدیا اعلام کرده که در حال مذاکره با اپیک گیمز برای عرضه بازی‌های این شرکت در سرویس GeForce NOW است. در حال حاضر نیز یک لیست انتظار در وب سایت این سرویس پردازش ابری وجود دارد که در آن نام فورتنایت برای اجرا در دستگاه‌های تاچ به چشم می‌خورد. در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع فورتنایت برای بار دیگر بدون محدودیت‌های ایجاد شده توسط اپل و حتی بدون نیاز به وارد شدن به اپ استور امکان اجرا در آیفون‌ها را خواهد داشت.

انویدیا همانند دیگر شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های ابری تصمیم گرفته تا بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های ایجاد شده در اپ استور امکان اجرای بازی‌های خود را از طریق مرورگر اینترنت به کاربران ارائه دهد.

تا پیش از این نیز مدیران شرکت اپل نیز تاکید کرده بودند که شرکت‌هایی که در تلاش برای عرضه اپلیکشن یا خدماتی هستند که با قوانین اپ استور سازگاری ندارد، می‌توانند از طریق مرورگر وب، سرویس‌های خود را ارائه دهند. این روش دور زدن محدودیت‌های اپ استور دقیقا همان روشی است که بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی پس از مسدودسازی‌های انبوه از طرف اپل از آن استفاده می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420