لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک تکه سنگ به جای اپل واچ برای مشتری برزیلی ارسال شد

یک تکه سنگ به جای اپل واچ برای مشتری برزیلی ارسال شد

یک بازیگر مشهور برزیلی که به تازگی  اپل واچ سری ۶ را از فروشگاه آنلاین خریداری کرده بود،  به جای دریافت ساعت یک سنگ را در بسته ارسالی دریافت کرد.

به‌ندرت اتفاق می افتد که مشتری، محصولی از اپل به صورت آنلاین خریداری و محصولی کاملا متفاوت دریافت کند. با این حال این بازیگر مشهو برزیلی، یک اپل واچ سری ۶ را آنلاین خریداری کرده و در عوض یک تکه سنگ دریافت کرده است.

به گفته وبلاگ‌نویس برزیلی Lo Bianco که در وب‌سایت MacMagazine بانشر شده است، این بازیگر مشهور که Murilo Benício نام دارد اپل واچ سری ۶ آبی رنگ ۴۴ میلی متری را به صورت آنلاین از خرده‌فروشی Carrefour خریداری کرده است و بعد از ۱۲ روز انتظار، یک سنگ را به جای کالای مورد نظرش دریافت کرد.

این بازیگر برای اپل واچ مدل ۲۰۲۰، مبلغ ۵۳۰ دلار پرداخت کرده بود. هنگامی که بسته را باز کرد، با دیدن تکه سنگی به جای اپل واچ، تعجب کرد. Benício سعی کرد با بخش پشتیبانی خرده‌فروشی تماس بگیرد، ولی این شرکت گفت که نمی‌تواند کمکی بکند؛ بنابراین بیش از هفت روز طول کشید تا او شکایت کند.

یک تکه سنگ به جای اپل واچ در بسته ارسالی مشاهده شد

این بازیگر برزیلی موضوع را پیگیری و وکیلش دادخواست مربوطه را برایش تنظیم کرده که گزیده‌ای از آن به این شرح است:

شاکی، بازیگر مشهور و شناخته شده ملی، قهرمان چند سریال تلوزیونی، حتی در خیره‌کننده‌ترین فیلم‌هایش، هرگز نمی‌توانست هنگام باز کردن بسته ارسال شده، چنین نتیجه دراماتیکی را برای یک صحنه تصور کند. قطعا این پایان این ماجرای تلخ نخواهد بود و او به آینده امیدوار است.

این بازیگر همچنین از فروشگاه پول خود را درخواست کرده است و در نهایت نیز خرده‌فروشی به پرداخت غرامت ۲۶۰۰ دلاری محکوم شده است. در نهایت، هفته گذشته Carrefour و بازیگر برزیلی به یک توافق رسیدند که قرار شد به او مبلغ ۱۵۰۰ دلار پرداخت شود.

معلوم نیست که بنیسیو اپل واچ سری ۶ دیگری سفارش دهد، ولی با ۱۵۰۰ دلار می‌تواند یک مدل اپل واچ Stainless Steel به همراه چند بند را نیز خریداری کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420