لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد مینی ۷ با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مشکل اسکرول ژله‌ای را حل می‌کند

آیپد مینی ۷ با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مشکل اسکرول ژله‌ای را حل می‌کند

شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید و توسعه ایپد مینی ۷ قرار است فناوری پروموشن ۱۲۰ هرتز را آماده عرضه کند که باعث برطرف شدن مشکل اسکرول ژله‌ای خواهد شد.

شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی از آیپد مینی ۶ رونمایی کرد که دارای طراحی جدید بود. در مدتی کوتاه پس از عرضه این محصول بسیاری از کاربران با مشکل اسکرول ژله‌ای مواجه شدند که شرکت اپل آن را عادی خواند و اعلام کرد که برای بسیاری از دستگاه‌های مشابه با قطعات یکسان این امر عادی است. در این میان به نظر می‌رسد که شرکت اپل تصمیم دارد تا با تولید آیپد مینی ۷ و تعبیه قابلیت پروموشن این مشکل را برطرف کند.

گزارش منتشر شده از یک افشاگر توییتری با عنوان FronTron حاکی از آن است که شرکت اپل در حال تست پنل‌های نمایشگر جدیدی است که توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است و قرار است در آیپد مینی ۷ قرار گیرد. این پنل‌ها که به تازگی از طرف شرکت کره‌ای به اپل تحویل داده شده قرار است به عنوان راهکاری برای برطرف کردن مشکل اسکرول ژله ای و بهبود قابلیت‌های بصری در ایپد جدید عرضه شود.

شرکت اپل تصمیم دارد تا رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را با بازه بسیار گسترده در این آیپد جدید عرضه کند که علاوه بر امکانات ویژه باعث برطرف شدن مهم‌ترین مشکل کاربری آیپد مینی امروزی نیز خواهد شد.

افشاگر این ادعا همچنین اعلام کرده که شرکت اپل به غیر این قابلیت و بهبود قدرت سخت افزاری که مربوط به آپدیت تراشه سری A تعبیه شده این آیپد می‌شود، هیچ تغییر دیگری را در این محصول اعمال نخواهد کرد.

پیش بینی می‌شود که شرکت اپل این محصول را در اکتبر سال ۲۰۲۲ میلادی آماده عرضه کند و به عنوان نسل جدید و البته بهبود یافته آیپد مینی آماده عرضه به بازار جهانی باشد. با وجود این مسئله برخی از منابع خبری اعلام کرده‌اند که به دلیل عدم رضایت کاربران از آیپد مینی ۶ شرکت اپل در زمان سریع‌تری اقدام به آماده‌سازی و عرضه ایپد مینی ۷ خواهد کرد و احتمالا این محصول در مارس ۲۰۲۲ آماده عرضه به بازار خواهد شد. در صورت صحت داشتن این شایعه شرکت اپل تنها کمتر از شش ماه آیپد مینی ۶ را در بازار جهانی فروخته است و پس از آن آماده عرضه محصول نسل بعدی شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373