لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به پدیده اسکرول ژله‌ای آیپد مینی ۶ واکنش نشان داد

اپل به پدیده اسکرول ژله‌ای آیپد مینی ۶ واکنش نشان داد

تنها یک روز پس از انتشار گزارش مربوط به ایجاد پدیده‌ی اسکرول ژوله‌ای در آیپد مینی ۶ شرکت اپل به این موضوع واکنش نشان داده است و آن را پدیده‌ای عادی در نمایشگرهای LCD عنوان کرده است.

اپل اعلام کرده که از آنجایی که نمایشگرهای آیپد مینی ۶ از پنل LCD هستند این موضوع یک پدیده‌ عادی به حساب می‌آید. بخش پشتیبانی شرکت اپل به خبرگزاری Ars Technica اعلام کرده که اسکرول ژله‌ای یکی از اتفاقات معمول در نمایشگرهای LCD است. این نمایشگرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به صورت خط به خط محتوای در حال نمایش را رفرش کنند که این موضوع باعث می‌شود تا کمی تاخیر در برخی از اوقات بین تغییر حالت لاین‌ها اتفاق بیافتد و برخی از محتوای در حال نمایش برای مدت زمانی کوتاه تناسب خود را از بخش پایین و بالای نمایشگر از دست بدهد.

این موضوع تا پیش از این سروصدای زیادی در میان کاربران به پا کرده بود و حتی برخی از کاربران امید داشتند تا اپل با انتشار آپدیت‌های نرم افزاری آن را برطرف کند. تحلیلگران نیز بر این باور بودند که ریشه این مشکل می‌تواند نرم افزاری باشد و به زودی برطرف می‌شود. اما حالا مشخص شده که ریشه این مشکل سخت افزاری است و نه تنها این مشکل به طور کامل قابل برطرف سازی نیست، بلکه اپل این پدیده را امری عادی و غیر قابل تغییر در نظر گرفته است.

در حقیقت این مشکل در زمانی که کاربران محتوای متنی را در حالت عمودی می‌خوانند به وجود می‌آید و اپل هیچ راه کاری برای برطرف کردن آن ارائه نداده است.

آیپد مینی ۶ که در جریان کنفرانس ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ رونمایی شد، به تازگی آماده عرضه به بازار شده است و بسیاری از علاقه‌مندان از همین حالا این محصول را خریداری کرده‌اند.

گفتنی است که شرکت اپل به نمایندگان رسمی خود اعلام کرده که تا ۱۴ روز آیپد مینی ۶ را در صورت عدم سازگاری کاربران با این پدیده پس می‌گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420